Mijn computer deed het van de een op de andere dag niet meer. Na de stekker eruit te hebben gehaald en er weer in te hebben gedaan ging die gelukkig weer aan. Had ik dus mooi mis want na 2 sec gingen alle ledjes (hdd, voeding) met een hoge frequentie flikkeren. En na een korte tijd kwam er een onaangename lucht uit mijn pc(echt zo'n verbrande componenten lucht). Ik heb toen meteen mijn stekker eruit gehaald. Ik dacht dat het dan wel een kapotte voeding zou zijn. Maar er zit nu een nieuwe in en hij blijft gek doen.
Wie weet er wat het probleem kan zijn? Iemand misschien die dit ook al eens heeft meegemaakt?
(Het gaat trouwens om een pentium III 500MHz systeem van 2 jaar terug ofzo, waar niet aan is getweaked, en wat geen zware randapparatuur of videokaarten heeft.)
Wie weet er wat het probleem kan zijn? Iemand misschien die dit ook al eens heeft meegemaakt?
(Het gaat trouwens om een pentium III 500MHz systeem van 2 jaar terug ofzo, waar niet aan is getweaked, en wat geen zware randapparatuur of videokaarten heeft.)