Toon posts:

SL45i modden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam dit tegen op het forum van club-siemens.com
Is er hier iemand die dit toevallig ook gedaan heeft ? Ik heb mijn SL45i momenteel in stukjes liggen namelijk en wil dit ook gaan doen. Ik zit alleen een beetje met 't verven. Iemand suggesties hiervoor ? Type verf en hoe 't beste aan te brengen enzo. Misschien hoort dit topic zelfs wel in OCM thuis >:) Of iemand nog goede ideeen voor de kleur ? Want dat blauw vind ik persoonlijk niet zooo geweldig :)

• The Dutchman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 07:54
He bonifant
Is redelijk cool,

Ik zou roze nemen :)

----------------------------------------

Verwijderd

Topicstarter
hahaha... hey stijn... u hier ? :)
how's life ?

Verwijderd

Topicstarter
Heb net m'n gsm aangezet zonder de voorkant.. dus met alleen de achterkant (incl. accu) erop en met 'n afgetapete aansluiting voor de antenne.
ik heb 1 streepje minder ontvangst, maar als ik er een koperdraadje aanzet zoals eerder beschreven, dan moet dat geen probleem meer zijn :D

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 12:57
Hoe heb jij het frontje van je SL45 af gekregen!?
Want binnenkort wil ik het zilveren frontje vervangen. Maar kan niet echt zien hoe dit moet!?

American Express vraagbaak

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze guide gevolgd.
3 van de 7 (ofzo) pinnetjes zijn wel kapot gegaan, maar als je er toch 'n nieuwe voorkant op gaat zetten maakt dat ook niets uit :)

Verwijderd

Spuit dat dat zwart ofzo. Dat is denk ik het mooiste en minst irritante (mat, niet glimmend, staat goedkoop).

Of anders zilver of iets wat op de kleur van de foon lijkt.
Pagina: 1