"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Oud, was vroeger heel populair.Op zondag 03 maart 2002 12:49 schreef FanToom het volgende:
Kent iemand dat spelletje? Wat zijn jullie ideeen drover?
http://www.moorhuhn.de/ daarro ff zoeken op moorhuhn, dat spelletje rux
Schijnt een drama geweest te zijn in duitsland (op kantoor e.d.), volgens een collega van me. Hehehe kan het me best voorstellen
.
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Lachu spel. Heb versie 1,2 en 3 gespeeld
... bij 3 begon het wel een beetje saai te worden eigenlijk.....
... bij 3 begon het wel een beetje saai te worden eigenlijk.....
Grr
het vorige topic werd gesloten toen ik wat wilde posten. Voor degenen die willen weten hoe versie 3 eruit ziet:

Je kan het beste KaZaA gebruiken om ze te downloaden.
Je kan het beste KaZaA gebruiken om ze te downloaden.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
zeker ongeveer een jaar geleden een drama geweest zijn mensen om dat spelletje ontslagen
k vond het in die tijd ook erg verslavend. Overigens alleen deel 1 & 2 gespeeld
Deel 3 vindt ik veel minder leuk dan 1 of 2..
Deel 3 heeft ook van die bloemetjes.. en als je daarop schiet.. kan het vaak in je nadeel zitten. Dat bv:
Je met je muis naar links moet bewegen om naar rechts te kunnen.
Maar soms is het ook in je voordeel dat je voor iedere vogel die je neer knalt het dubbele aantal punt krijgt. Maar dit is vaak niet het geval
.
Nee, geef mij maar 1 of 2. En om aan deel 3 te komen was ook een rot klus omdat je een licensie moest hebben, om hem te kunnen downloaden.
Deel 3 heeft ook van die bloemetjes.. en als je daarop schiet.. kan het vaak in je nadeel zitten. Dat bv:
Je met je muis naar links moet bewegen om naar rechts te kunnen.
Maar soms is het ook in je voordeel dat je voor iedere vogel die je neer knalt het dubbele aantal punt krijgt. Maar dit is vaak niet het geval
Nee, geef mij maar 1 of 2. En om aan deel 3 te komen was ook een rot klus omdat je een licensie moest hebben, om hem te kunnen downloaden.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
en dat terwijl het reclame-software is..Op zaterdag 30 maart 2002 11:31 schreef AMDFreak het volgende:
ik vraag me af wat er gebeurt als iemand anders met mijn registratie probeerd te downloaden:
download hier Moorhuhn 3
btw ksnap niet helemaal waarom dat zo'n populair spel is, ziet er wel mooi enzo maar echt bijzonder is het niet
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Verwijderd
Dan gaattie downloaden en kan je het spel spelenOp zaterdag 30 maart 2002 14:23 schreef BdR het volgende:
ik vraag me af wat er gebeurt als iemand anders met mijn registratie probeerd te downloaden:
download hier Moorhuhn 3
heb even gekeken, dan kan je niet gebruik maken van het 'upload my hi-score' gedeelte.. oh, well *haalt schouders op*Op zaterdag 30 maart 2002 14:32 schreef Childsplay het volgende:
Dan gaattie downloaden en kan je het spel spelen
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Dat werkt primaOp zaterdag 30 maart 2002 14:23 schreef BdR het volgende:
[..]
en dat terwijl het reclame-software is..ik heb me ff geregistreerd, valt wel mee (alleen dat duits lezen is wat lastig) je kan gewoon een willekeurig (niet bestaand) e-mail adres in vullen
download hier Moorhuhn 3
Pagina: 1