C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Jammer dat er gan updates voor uit zijn gekomen ..
want het was zeker de beste CBFS ooit ..
Want jammer dat als je hem nu speeld dat je veel blokjes ziet .. omdat hij gemaakt was voor 3DFX .
Want jammer dat als je hem nu speeld dat je veel blokjes ziet .. omdat hij gemaakt was voor 3DFX .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Mooie sim, maar had helaas niet dezelfde impact, feeling, en atmosfeer als TFX: EF2000 twee jaar daarvoor.
ik kan het spel nog spelen op een 1800+ met gf2 kaart
alleen loopt het iets sneller als normaal
maar er is dus één patch voor uitgekomen die je ff moet installeren en dan werkt hij weer perfect
alleen loopt het iets sneller als normaal
maar er is dus één patch voor uitgekomen die je ff moet installeren en dan werkt hij weer perfect
Ik vond hem ook erg goed, heb hem veel gespeeld. En niet eens echt moeilijk enzo, met allemaal knoppies. Viel erg mee. Hij draaide alleen niet zo super op mijn Pentium 100
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Waar is die patch dan? Ik kan hem nergens vinden, het was best een goed spel.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
http://www.black-eagles.dk/
probeer het hier eens
probeer het hier eens
Ik heb ook F-22 ADF ( zat bij mun comp bijOp zondag 03 maart 2002 12:46 schreef Blackhole het volgende:
Jammer dat er gan updates voor uit zijn gekomen ..
En zoveel verschil zag ik toch niet
Maar in grote lijnen vinnik het een goed spel
C:\>_
Ik heb wel wat met ADF en TAW gevlogen om heel heel eerlijk te zijn vond ik zelf EF2000 toch een stuk beter. Het was (IMHO) geen waardige opvolger.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1