Toon posts:

DVD op tv (draadloos)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet zo niet waar dit thuishoort.. dus probeer ik het hier maar..

DVD op tv is geen probleem.. dat lukt wel.. maar nu heeft me pa dus van iemand gehoord.. dat er van die apparaatjes bestaan..
dan krijg je 3 dingen.. 1x zender, 1x ontvanger en 1x afstandsbediening..
de zender sluit je op je pc aan.. en de ontvanger op de tv.. dan is dat systeem verder draadloos en werkt (volgens een collega van me pa) prima en heeft goeie kwaliteit..
die kerel had toen het setje voor HFL. 300,- gekocht. Nu is dat zelfde setje EURO 230,- dat is dus ff wat duurder geworden.. maar nu had me pa een zelfde soort setje gezien op een andere site en die was MAAR 71,- US Dollar..

nu de vraag, zijn er mensen met ervaring met die dingen? welke raden jullie af/aan? waarom? en waar zijn ze te koop? (winkel en/of website)

een videokaart met tv-out zit al in de pc, maar om van pc naar tv te gaan zijn toch enkele meters kabel nodig... vandaar deze vraag..

[edit]typefout in topictitel moet zijn "DVD op tv (draadloos)"

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-03 18:06

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Snapte al niet wat een rd was :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
Bij de Mycom verkopen ze zo'n Marmitek DVD Anywhere setje voor 122 Euro. Helaas heb ik er geen ervaring mee, maar ik heb wel hier en daar op het forum gelezen dat men meestal wel tevreden is.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Ik heb ook zo'n ding en bevalt goed.
Je moet alleen niet de magnetron gebruiken als je een filmpje aan het kijken bent :)
(Dus de popcorn voor de film maken...)

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb ook zo'n ding (marmitek), en het werk uitstekend, hij "verlengd"ook je afstands bediening, wat heel handig is.

Ook de storingen vallen mee, daar heb ik nog geen last van gehad. Er is ook keuze uit 4 kanalen als er toch storing is.

Het werkt echt ideaal. Het werkt met het gemak van een kabel, maar dan zonder de kabel. 8-)

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Was laatst ook zo'n apparaat te koop bij tel-sell... of hoe heet dat op sbs6? kzal ff zoeken voor je.
Moment

Na een momentje:

Oke het programma heet dus Home Shopping Europe :)
Zij Noemen het stukkie hardware: DVD Anywhere
Je kan kijken op de site (tis nog in de verkoop) en het kost : 198 euro

Hier dus

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:57

ChUcKiE

Dus........

Dat setje was vier weken geleden bij de Aldi €73 :D Heb ik er maar direct twee gehaald!

Kijk eens op de site van Trust en dan wireless home dvd of zoets. Zoek dara maar eens op wireless!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-03 17:16
Move > [forum=9]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:11
Zo'n apparaat wil ik juist aanschaffen, echter 1 vraag heb ik nog steeds niet beantwoord gekregen: is het geluid nog goed van qualiteit? Ik heb een d.d.-systeem met 5 boxjes en vraag mij af of double surround intact blijft.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 18:27 schreef Brakius het volgende:
Zo'n apparaat wil ik juist aanschaffen, echter 1 vraag heb ik nog steeds niet beantwoord gekregen: is het geluid nog goed van qualiteit? Ik heb een d.d.-systeem met 5 boxjes en vraag mij af of double surround intact blijft.
nu je het zegt.. had eigenlijk nog helemaal niet aan het geluid gedacht :)

op die vraag wil ik dus ook wel graag een antwoord :)

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
Je kunt zo'n setje van elro, trust en marmitek kopen, kunnen allemaal afstandsbediening verlengen, als je het vanaf je pc doet lijkt me de dvd-anywhere de beste oplossing, vanwege de bediening

De beeldkwaliteit is even goed als een gewone composite kabel maar minder dan svhs, dus als je op een grote breedbeeld gaat kijken kun je dat in je overweging meenemen

Dolby surroundsignaal zit verwerkt in het stereosignaal dus dat kun je overzenden, verder heb ik ook al gelezen dat iemand het voor elkaar heeft gekregen om een spdif te verlengen met zo'n setje en zo probleemloss naar dolby digital kon luisteren, maar ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
Op zondag 03 maart 2002 14:41 schreef MenaceD het volgende:
Was laatst ook zo'n apparaat te koop bij tel-sell... of hoe heet dat op sbs6? kzal ff zoeken voor je.
Moment

Na een momentje:

Oke het programma heet dus Home Shopping Europe :)
Zij Noemen het stukkie hardware: DVD Anywhere
Je kan kijken op de site (tis nog in de verkoop) en het kost : 198 euro

Hier dus
Hmmmm is Mycom toch goedkoper, bovendien Tell Sell is een braque 'winkel'! :r
Beetje offtopic, maar ik hoorde in het consumentenprogramma Kassa! dat hun 30 dagen niet goed geld terug garantie geen reed voorstelt: deze garantie vervalt namelijk zodra je de verpakking open doet. Tsja wat heb je daar dan aan.... :(

Goed, genoeg gal gespuit over Tell Sell, gewoon niet kopen daar. :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1