Na defrag geen D schijf meer

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 00:48
Ik post dit even voor een vriend van me:

Kan iemand me helpen ?
ik heb vannacht me C schijf gedefragmeneerd, maar toen ik deze ochtend wakker werd en zag dat ie klaar was ging ik rebooten.
Maar wat blijkt, toen ik in windows kwam was me D schijf weg! me CD-Rom was opeens D, maar die heb ik weer naar E veranderd, maar me D nog niet terug :(
Hoe ken ik em weer terug krijgen ZONDER "partition magic" ?Ik heb daar al veel probs mee gehad. is er een andere oplossing ?? zojah, help me plz!
Of zou dit ook kunnen werken: dat ik me C format, en nadat ik Windows etc geinstalled heb weer me D kunnen terug vinden ? nogmaals, alvast bedankt.

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:35

SambalBij

We're all MAD here

Je hebt hem zeker ge-D:-fragged :P

Maar ff serieus. Over welke Windows versie hebben we het hier? In geval van WinNT/Win2K/WinXP kun je eens in de diskmanager kijken of ie de partitie nog wel ziet maar er geen schijfletter meer aan hangt om een of andere duistere reden.
In geval van Win9x/ME toch maar eens kijken met fdisk of toch partition magic of hij nog bestaat en wat er mis mee kan zijn.

Probeer de PC eens met een dos floppy op te starten en kijk dan of ie hem ziet of niet.

Was D: een partitie op dezelfde schijf of op een tweede harde schijf, in het tweede geval is er misschien iets met die schijf, kabel los?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Op zondag 03 maart 2002 12:54 schreef Operations het volgende:
Je hebt hem zeker ge-D:-fragged :P
:D :D :D

Juist

• TERW_DAN