• kers
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik heb een napa 380 en wil hem inbouwen in de auto heb een adapter voor 3 volt maar als ik heb hem via de accu aansluit stoort hij op de boxen als de disc draait daarna is het geluid weer 100 %, met de batterijen niet...
Heb geprobeerd om het magneetje wat om het snoer van de bijgeleverde adapter zit om het snoer van mijn 12V / 3V adapter gedaan, dit hebt wel iets maar het is niet over.

Verwijderd

Dat komt omdat de dynamo van je auto op de schakeling(napa) instoort. Dit kun je verhelpen. Door tussen de voedingsdraad een spanningsregelaar op te nemen die de spanning op 3V begrens en door er enkele condensatoren aan toe te voegen, zodat de stoorspanning tot een minimum word beperkt. Suc6

• kers
Wat voor spanningsregelaar en condensatoren moet ik dan hebben en hoe moet ik die aansluiten?

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 22:43 schreef kers het volgende:
Wat voor spanningsregelaar en condensatoren moet ik dan hebben en hoe moet ik die aansluiten?
Je moet ff kijken hoeveel volt die Napa is.. Ik denk iets van 6 V of 9 V. Dat weet ik niet.. In elke geval als je dat weet.. Dan moet je dat ff zeggen dan kan ik zo ff een schematje mailen van hoe je zoiets maakt en aansluit. Het is bijelkaar 15 minuten werk. en dan moet het werken. Dusse ff mail adres achter laten enne kijken hoeveel Volt de napa is.
DOeidoei

• kers
De NAPA is 3 volt mijn mailadres is: michielkersjes@hotmail.com