Toon posts:

Terratec DMX 1024

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geintresseerd in dit kaartje omdat ie een optische uitgang heeft. Dit lijkt me wel leuk om em zo aan m'n dolby digital versterker te hangen.

Heeft iemand dit kaartje, en wat zijn je ervaringen?

Kan je alleen dan de optische uitgang gebruiken voor geluid-uit?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Yep, alleen digitaal uit... Voor de rest een prima kaartje, vanaf 1 september is de handleiding (+/- 76 pag.) te downloaden op www.terratec.net ga naar: -->Drivers -->DMX XFire 1024 -->Manual.
Veel suc6

20*350ZO45°

Verwijderd

Ik heb ook een Terratec, maar dan de Xlerate Pro met ook een digitale geluidsuitgang. Heb ook een dolby digital versterker met optische ingang. Kabeltje ertussen en het geluid is prachtig :) Echter als je je analoge cdromspeler hebt aangesloten of een microfoon dan gaat dat niet via de digitale uitgang.
Ik gebruik em in principe alleen om mp3's te luisteren.

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:50
Ik heb hem ook en ik wil vanaf nu geen ander merk meer !!! Wat een topkaart !!! Op een af andere manier hebben ze het voor elkaar gekregen om een betere EAX in te bouwen dan Creative.

Overigens als je de nederlandse handleiding wil hebben, kan je ze ook even bellen dan sturen ze hem thuis.

Hij heeft echter een kanttekening en dat is dat de kaart onder WIN ME niet geheel werkt maar dat ligt aan de drivers en die zijn op dit moment in ontwikkeling. Dus dat komt wel goed.