• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:32
Als ik m'n camera aansluit op m'n computer (USB) gaat het de 1e keer helemaal goed, als ik hem dan los koppel en daarna weer aansluit (zonder de PC opnieuw op te starten dus) reboot de PC zomaar.
Dit is best wel irritant aangezien ik niet om de 2 minuten m'n PC wil rebooten en met dat schermpje achterop kun je ook niet zo goed zien hoe scherp hij is geworden.
Vandaag trouwens de 1e keer dat dit is voorgekomen, ik heb er nog nooit eerder last van gehad en heb in de tussentijd ook niet echt iets veranderd aan m'n PC of OS.

• Cheezus
Iemand? Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.15/fokforum/i/s/nosmile.gif

Verwijderd

Vaag jah.....

Hm.. verkeerde USB drivers? 4in 1 installerne?

Welke OS ?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:33

BaRF

bijna kerst

dit ruikt naar een gadget topic :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Cheezus
Op zondag 03 maart 2002 17:12 schreef Ragonite het volgende:
Vaag jah.....

Hm.. verkeerde USB drivers? 4in 1 installerne?

Welke OS ?
WinXP en volgens mij heb ik de nieuwste 4in1. WinXP installeert hem automagisch enzo.. eerst was het ook goed maar sinds vandaag niet meer :?
De 1e keer dat ik hem aansluit werkt ie trouwens helemaal goed. Ik kan plaatjes erop en eraf halen enzo.
Ik heb ook geprobeerd hem uit en weer aan te zetten zonder de kabel eruit te halen maar dan reboot hij ook zomaar.
Wazig.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Mijn vader heeft het met de 1300, hij werkt met W98SE. Het kan ook aan de software van de camera liggen. Bij mijn vader loopt ie trouwens alleen vast dan

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Cheezus
Op zondag 03 maart 2002 18:21 schreef Stropdas het volgende:
Mijn vader heeft het met de 1300, hij werkt met W98SE. Het kan ook aan de software van de camera liggen. Bij mijn vader loopt ie trouwens alleen vast dan
Ik heb helemaal geen software van de camera geïnstalleerd. WinXP pakt hem automatisch als USB storage device, en dit ging ook altijd goed. Tot vandaag dus :?

Verwijderd

moved HA >> GT
Pagina: 1