Toon posts:

Racespel gevraagd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er nog een goed race-spel alla nfs 5. geen formule 1 game. Thnx

Verwijderd

nou de andere need for speed games

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Gran Turismo 3 :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
Op zondag 03 maart 2002 11:32 schreef Kink het volgende:
Wie weet er nog een goed race-spel alla nfs 5. geen formule 1 game. Thnx
Dit is toch a.k.a. NFS Porche 2000 ? (Zo niet, dan kan je deze proberen, zo ja.... dan heb ik iig meegedacht. :) )

MW | BF1 Stats

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lego Racers.

Klinkt kinderachtig, maar is cool. :9

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ja NFS 5 is de prosche versie

Verwijderd

NFS 6 (motorcity)

Die was toch al uit, of ligt het aan mij?

Verwijderd

Topicstarter
Waaaaaaaaaaaat nfs 6 uit!?!?!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
US Racer van Davilex :+

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 11:37 schreef Kink het volgende:
Waaaaaaaaaaaat nfs 6 uit!?!?!
Beta in ieder geval

• kNarf_
NFS MotorCity komt in Europa niet uit..

Verwijderd

Topicstarter
Ah das zuur :(

• kamerplant
  • Niet online
Op zondag 03 maart 2002 11:36 schreef Megistos het volgende:
NFS 6 (motorcity)

Die was toch al uit, of ligt het aan mij?
MotorCity is niet NFS 6 dacht ik.
Dat wordt Need For Speed: Hot Pursuit 2, en die is nog niet voor de pc uit. :(

🌞🍃

• kNarf_
Op zondag 03 maart 2002 11:41 schreef DataBeest het volgende:

[..]

MotorCity is niet NFS 6 dacht ik.
Dat wordt Need For Speed: Hot Pursuit 2, en die is nog niet voor de pc uit. :(
Is NFS:HP2 eigenlijk al wel aangekondigd voor de PC ? Heb alleen nog maar PS2 screens gezien :{

Verwijderd

Topicstarter
Kom op, niemand echt een goed race-spel op zijn pc???

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Colin McRae Rally 1 of 2? Valt vast wel binnen de doelgroep.... of Mercedes Benz Truck Racing :P errug leuke racer hoor :P

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 08:52

Raimond613

Simracer

Nascar 4 / 2002

TOCA2 is ook cool

iracing profile

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-01 14:38

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

nfshp2 screen Afbeeldingslocatie: http://www.gaming-age.com/previews/ps2/nfshotpursuit2/6.jpg Lambo :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Goeie racers....
Colin McRae Rally 2.0
Toca 1 en 2
NFS 2, 3 en 4
En met een goeie emulator zou Gran Turismo 1 en 2 ook wel willen..

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:45
collin mcrae rally 2
nascar 2002

ennuh, legoracer 2 is ook wel kewl :P

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 19:24 schreef BruceLee het volgende:
nfshp2 screen [afbeelding] Lambo :D
echt slechte textures :{

• VeldKoe
  • Niet online
Op zondag 03 maart 2002 19:41 schreef Devils Child het volgende:

[..]

echt slechte textures :{
mja.. PS2 kwaaltje met zijn 2mb videogeheugen :r (ja ik vind het textuur/kleurgebruik op de ps2 belachelijk lelijk)

• ikmattie
  • Laatst online: 28-01 11:36
Collin McRae Rally!
En Super Mario Karting ofzo.. :D

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-01 22:36

Wom

Op zondag 03 maart 2002 19:45 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

mja.. PS2 kwaaltje met zijn 2mb videogeheugen :r (ja ik vind het textuur/kleurgebruik op de ps2 belachelijk lelijk)
Over de anti-aliasing nog maar niet te spreken..

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zondag 03 maart 2002 21:00 schreef Piet_S het volgende:

[..]

Over de anti-aliasing nog maar niet te spreken..
Gameplay mensen.. gameplay :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 10:14 schreef Marv het volgende:

[..]

Gameplay mensen.. gameplay :7
Ze weten niet wat dat is, komt nog wel...

• VeldKoe
  • Niet online
uhh..
meer gameplay aanwezig op de pc dan op de ps2.. maarja dat is mijn mening uiteraard..
en als er al gameplay is is het belachelijk kort
weinig goeie ps2 games met lange levensduur hoor.. en die anti-aliasing, tja, enof die zuigt
ps2 is gewoon hardwarematig een poepapparaat, maarja als er een bende leuke games op komt dan boeit dat me niks (jammer dat ze er niet zijn) tuurlijk zijn er een aantal toppers, maar lang niet genoeg

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 10:21 schreef VeldKoe het volgende:
uhh..
meer gameplay aanwezig op de pc dan op de ps2.. maarja dat is mijn mening uiteraard..
en als er al gameplay is is het belachelijk kort
weinig goeie ps2 games met lange levensduur hoor.. en die anti-aliasing, tja, enof die zuigt
ps2 is gewoon hardwarematig een poepapparaat, maarja als er een bende leuke games op komt dan boeit dat me niks (jammer dat ze er niet zijn) tuurlijk zijn er een aantal toppers, maar lang niet genoeg
Ik snap zowieso niet hoe dit weer een PC vs PS2 verhaal is geworden maar goed...

Jij bent gewoon niet gevoelig voor de charmes van consolegaming, om je dan meteen weer zo negatief uit te laten, beetje zielig...

(Yhtomit gaat maar weer GT3 en FFX spelen op zijn poepapparaat).

Verwijderd

Colin McRae Rally 2 is inderdaaderrug leuk: lekker scheuren door de bochten. Ik heb 'm zelf pas net gekocht: een aanrader. Nou ja, niet wat graphics betreft, maar zeker weten wel wat gameplay betreft!

Een leuke oude: Motorhead: dikke pret!

Motorcity is een online race spel: vergeet dat maar.

Nascar 4/Season 2002 is top, maar ik denk niet dat Kink daar naar op zoek is: die games zijn realistisch en voor de gemiddelde NFS-racer veel te moeilijk, denk ik.

Verwijderd

Rally Trophy. Zoek ff op google, schijnt alles van te kloppen. Wordt vergeleken met een 'Grand Prix Legends' versie van 'Collin McRea Rally 2'.

• VeldKoe
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 10:33 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Ik snap zowieso niet hoe dit weer een PC vs PS2 verhaal is geworden maar goed...

Jij bent gewoon niet gevoelig voor de charmes van consolegaming, om je dan meteen weer zo negatief uit te laten, beetje zielig...

(Yhtomit gaat maar weer GT3 en FFX spelen op zijn poepapparaat).
lol :P
HARDWAREMATIG is het een poepapparaat, laten we eerlijk wezen
maarja de games is die het em doen, jammer genoeg vind ik ze erg ondermaats tot dusverre daarom laat ik me er negatief over uit, en ik vind consolegaming wel degelijk leuk hoor..

owja en even on-topic:
rally trophy is erg geslaagd als je van realisme houd, maar aangezien ik het snelheidsgevoel iets teveel miste en dat je TE veel bezig bent met je auto op de baan te corrigeren vond ik et een beetje gaar worden na verloop van tijd..

momenteel de demo van rally championship xtreme (opvolger van rally championship 2000 en pro rally championship 2001)
aan het spelen en die vind ik persoonlijk wel erg leuk! als je van beetje arcade gameplay houd dan is het zeker een aanrader :) ook zeer groot snelheidsgevoel, erg lekker

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 11:01 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

lol :P
HARDWAREMATIG is het een poepapparaat, laten we eerlijk wezen
maarja de games is die het em doen, jammer genoeg vind ik ze erg ondermaats tot dusverre daarom laat ik me er negatief over uit, en ik vind consolegaming wel degelijk leuk hoor..
:)

Hardwarematig is ie ook zo slecht nog niet, goeie developers weten er ondanks het beperkte geheugen best leuke dingen uit te trekken.

Ik geef toe dat er minder goede games zijn dan je zou hopen maar uitgaand van 1 spel per maand (is toch 70 euro iedere keer) kan je best een tijdje voort.

Ik heb een USA PS2 dus ik speel MGS2 en FFX alweer een tijdje maar vergeet steeds dat die hier nog helemaal niet uit zijn |:( en ik moet zeggen dat ik zonder die twee ook minder positief zou zijn over het spellenaanbod.

• VeldKoe
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 11:07 schreef yhtomit het volgende:

[..]

:)

Hardwarematig is ie ook zo slecht nog niet, goeie developers weten er ondanks het beperkte geheugen best leuke dingen uit te trekken.

Ik geef toe dat er minder goede games zijn dan je zou hopen maar uitgaand van 1 spel per maand (is toch 70 euro iedere keer) kan je best een tijdje voort.

Ik heb een USA PS2 dus ik speel MGS2 en FFX alweer een tijdje maar vergeet steeds dat die hier nog helemaal niet uit zijn |:( en ik moet zeggen dat ik zonder die twee ook minder positief zou zijn over het spellenaanbod.
hehe mja, als ik gemakkelijk aan een usa ps2 zou kunnen komen had ik die al lang in huis gehaald.. heb je de palversie van tekkentagtournament wel eens gespeeld? om te kotsen zo langzaam die gameplay, erg jammer en slecht dat de meeste spellen nog steeds niet pal-optimized zijn, consolegaming mag wel iets meer groeien in nl zeg, snelheidsverschil tussen ttt usa/jap en ttt euro is ZOOOOOOOOOO groot, en daar draait het toch voor een groot gedeelte om met beatmups, de snelheid, aangezien ik eeeeenorrrrrrme tekken fan ben wil ik daarom een usa ps2 maar kan er niet aankomen jammer genoeg, sony doet erg veel moeite om import tegen te gaan ;( als je nog een adres voor me weet trouwens.. :+

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 11:12 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

hehe mja, als ik gemakkelijk aan een usa ps2 zou kunnen komen had ik die al lang in huis gehaald.. heb je de palversie van tekkentagtournament wel eens gespeeld? om te kotsen zo langzaam die gameplay, erg jammer en slecht dat de meeste spellen nog steeds niet pal-optimized zijn, consolegaming mag wel iets meer groeien in nl zeg, snelheidsverschil tussen ttt usa/jap en ttt euro is ZOOOOOOOOOO groot, en daar draait het toch voor een groot gedeelte om met beatmups, de snelheid, aangezien ik eeeeenorrrrrrme tekken fan ben wil ik daarom een usa ps2 maar kan er niet aankomen jammer genoeg, sony doet erg veel moeite om import tegen te gaan ;( als je nog een adres voor me weet trouwens.. :+
Hehe, weet je wat het probleem is met PAL optimisation? Veel mensen merken het verschil toch niet. Toen ik in een paar topics (tijd terug alweer) erover begon, verklaarden sommigen me voor gek "hier loopt ie best snel hoor.." haha, }:O

Wat een adresje betreft, tja, ik heb hem door familie mee laten nemen dus dat ging makkelijk. Je kan online shops als dvdboxoffice.com of ebgames.com proberen, maar je betaalt je scheel aan shipping & handling .. :(

• VeldKoe
  • Niet online
owzo.. mja kweet et shipping poept, ach ja
dan maar geen ps2 ;) pal ttt is namelijk niet te doen (eenmaal je ntsc heb gezien)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Swedish TouringCar Championship(STCC) 2 - Goede aktie, lekker beuken in Toca2 style maar dan beter/mooier.
Rally Masters - Speelt gewoon lekker weg.
Sega Rally 2 - Zie boven.

Rally Trophy ziet er mooi maar vind het niet zo, overhet algemeen speel ik F1 games zoals F1 2001 :)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:35
Grandprix3+Season2000 :9, of wacht nog ff op Grandprix4 :9~

Verwijderd

Sports Car GT
F1 2001 met FIA GT mod
Afbeeldingslocatie: http://www.madfactory.racesim.net/f1/f1images/race1prw.jpg

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:31

inXs