Toon posts:

[Neovo X174] Enorme prijsvershillen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok , ik zit dus met het volgende dillema !
Ik wil mij een Neovo X174 aanschaffen, maar als ik eens de prijzen vergelijk bij verschillende winkels dan zitten daar enomre verschillen op varierend tussen €1100 en €1700.

Ik woon in Belgie (Brussel) en in price watch zie ik wel enkele aantrekkelijke aanbiedingen in Nederland. Het rare is dat zowel de laagste als de hoogste prijs van Belgische winkels komen. €1100 bij een online store €1700 bij de lokale toko waar ik normaal altijd mijn spullen haal omdat ie meestal vrij scherpe prijzen heeft.

Bij http://www.shoplive.be/dealer-showlist.asp?dealer=NEOVO&cat=FLAT+PANEL&scat=17p staat ie dus voor €1100 maar de availability is laag, bij mijn toko is ie onmiddellijk te leveren, is dat bij die online store een lokkertje of hoe zit dat.

Enfin, ik ben in de war want ik heb nog mooit zo'n grote prijsverschillen op een product gezien :?

[edit Typo's]

Verwijderd

Prijsverschillen tussen een online shop en een locale winkel kom je nog redelijk vaak tegen.

De online shop moet geen opslagruimte, voorraad of winkel hebben en spaart zo al heel veel geld uit.

Ik heb eens gekeken naar die online winkel en er staat mooi een adres, telefoon, btw nummer en handelsregisternummer bij. Wat je bij sommige online winkels niet tegenkomt.
Indien er iets fout zou gaan kan alles dus langs een wettelijke weg geregeld worden.

De dode pixelgarantie van Neovo is goed dus zou ik het wel vertrouwen om hem daar te bestellen.
.
Nog een kleine opmerking, onderaan staat telkens
* All our prices are VAT excl.
Wat er dus op neer komt dat je er nog de btw moet bijrekenen. Wat dus al een heel andere prijs is.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 11:44 schreef Thommy het volgende:

Nog een kleine opmerking, onderaan staat telkens
* All our prices are VAT excl.
Wat er dus op neer komt dat je er nog de btw moet bijrekenen. Wat dus al een heel andere prijs is.
Shit, was mij niet opgevallen, in principe moet in Belgie de prijzen indien voor particulieren steeds met BTW worden vermeld. Enfin dan is de prijs nog steeds maar €1331 ipv €1700.