Toon posts:

Wie Bedankt Wie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Me wilt graag The Wizard bedanken voor het verzorgen van onze proxy!![Dunja ook];)

En natuurlijk ook alle andere proxy beheerders

Ut was een mooie MF6 muoo0o0 to you all;)

Thanks Also Willem,@The Web-Cafe,[bc]laggie,[bc]BRAINDEAD,Dalco,ENRIQUE,Killing Evil 0013,Micron en alle andere[bc]koeien!!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik bedankt de Bimbo-koeien voor de fantastische uitsmijter!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

The Wizard wordt bedankt voor het het verzorgen en versturen van onze wu's via jou proxy(Dunja ook natuurlijk). Verder van de Burnincows:
[bc]jopash
[bc]Laggie
Energis
The Webcafe
Willem
Dalco
KillingEvel0013
Neo
Garage de hefbrug
Jan Willem
El Corsario's Y'mir
Micron
Ghz
Speeltje
bulldog
Martin Zoepooge
Berend
Shanya
ENRIQUE
Truus
Anja
Stampertje
Boldy
Red Rose
Naomi
Goudhaantje
:-NIcKS-:
en ieder die voor de [bc] graast maar waarvan ik het niet weet (zijn er nogal wat).
En natuurlijk iedereen van de DPC die deze MF mogelijk hebben gemaakt.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
Snif snif, ik ben helemaal ontroerd... :)

Dank je jongens, ik doe het met veel plezier en ik hoop dat we nog meer mogen groeien!

We zijn sinds we onze eigen proxy hebben lopen van 3.000 naar 18.000 tot 20.000 blokjes per dag gegaan. Dit was natuurlijk niet mogelijk zonder de inzet van de diverse mensen.

[preekmode]
Wat helemaal mooi is dat het nationale (koe) gevoel zo hoog is binnen de DPC. Dat verklaart de (ab)normale stijging van het aantal blokjes de afgelopen maanden.
Geen enkel land ter wereld doet ons dit na, dit is volgens mij een prestatie waar we harstikke trots op moeten zijn!
[/preekmode]

The Wizard

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:17
Snifferdesnif

* Red devil devil pinkt vlug even een traantje weg..

:)

Ik zou graag mijn systeembeheerders willen bedanken.
Was niet teveel om ze om te praten en ze ervan te overtuigen dat grazen voor DPC een veel nobeler doel was dan alleen voor zichzelf maar toch moest er even wat tijd in worden gestoken. (ze waren natuurlijk passwoord enzo kwijt)

Mannen bedankt!
En diegene die me ondersteunden en me tips gaven, o.a. Onno en Dutchman en de vele anderen die ik vergeten ben.