Toon posts:

[Tac-Ops] backdoors uit adeaway patcher halen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
zoals iedereen wel zal weten, heeft ELF een adebot uitgebracht. Maar nu heeft de TO-crew adeaway ontworpen. en ELF op zijn beurt weer een adeaway patcher. maar nu zitten in deze patcher geniepige backdoors. zoals, wanneer je suici typt in een talk, je dood gaat, en je naam veranderd in Shag. Of als je banme in een talk typt, je geband wordt op de server waar je op zit.

Wie kan/wil mij helpen/vertellen hoe ik de backdoor commands uit de adeaway patcher kan halen?? (het is een .exe bestand, dus een beetje programmeerkennis is denk ik wel nodig)

Alvast heel erg bedankt. :)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik denk dat je beter je goede wil op de officiele tactical ops forums kan tonen.

Daar zitten wel meer mensen die UnrealScript kunnen en zich ook nog interesseren voor TO ;)

Verwijderd

Topicstarter
ermmmm

bedankt voor de tip, maar ik denk niet dat ik dat kan doen.
Wat ik dus ga doen, is cheaten. ik weet niet of ze dat wel willen op het forum van TO. :(

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 19:49
bah, lame cheater:(

als je het echt zo graag wilt, mail me maar ik heb het antwoord <angl2k at hotmail>

ps het blijft lame natuurlijk

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Hmm ik was net wakker zeker |:(

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zondag 03 maart 2002 13:38 schreef elsteff1385 het volgende:
ermmmm

bedankt voor de tip, maar ik denk niet dat ik dat kan doen.
Wat ik dus ga doen, is cheaten. ik weet niet of ze dat wel willen op het forum van TO. :(
Waarom wil jij het speelplezier van anderen verzieken. :?
Ik ben niet jouw moeder die jou de les gaat lezen maar ik vraag het mij gewoon af.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op zondag 03 maart 2002 14:41 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Waarom wil jij het speelplezier van anderen verzieken. :?
Ik ben niet jouw moeder die jou de les gaat lezen maar ik vraag het mij gewoon af.
Ik denk dat het zulke mensen eerder om zichzelf gaat dan om anderen. Daar wordt niet eens bij nagedacht. Of hij wilde ff volop aandacht krijgen met een draadje als dit.

Verwijderd

dicht :P
exe's aanpassen doen we niet in SP.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.