De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Zonder extra cooling???? van 200/167 op 242/243? Dat is onhaalbaar maat. Bij 3DMARK krijg je dan ook allemaal flikkeringen omdat ie te warm wordt. Sorry voor je het kan duz niet.
Met ramsinks van asus en flinke cooler van asus (allebei geel) --> ik kan smartdoctor niet vinden op asus siteOp zondag 03 maart 2002 11:14 schreef JanMaster het volgende:
Zonder extra cooling???? van 200/167 op 242/243? Dat is onhaalbaar maat. Bij 3DMARK krijg je dan ook allemaal flikkeringen omdat ie te warm wordt. Sorry voor je het kan duz niet.
Als jullie me niet geloven post ik wel een plaatje, als ik wist hoe --> ik heb het gedaan in aanvullende eigenschappen tabblad en dan klokfrequenties
De meeste mensen deugen!
mmm....das wel veel 4200 ik haal met mijn gf2ti ook zoiets. Mijn core loop standaard op 250 en memory op 400
of moet ik het geheugen nog door 2 delen
Ja, je core op 250 dus en mem op 200 --> ik haal echt op standaar 4158 hoor !!! zal zo een link postenOp zondag 03 maart 2002 11:18 schreef duncanvdlinden het volgende:
mmm....das wel veel 4200 ik haal met mijn gf2ti ook zoiets. Mijn core loop standaard op 250 en memory op 400of moet ik het geheugen nog door 2 delen
De meeste mensen deugen!
Dan wil ik welles weten wat voor koeling jij hebt, of is de Asus koeling heel goed?? Ik kom niet verder dan 235/180. Ik wil ook best verder klokken, maar dan moet ik betere koeling hebben.
...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()