Verwijderd
www.gamez.nl
Uitgever Ubi Soft doet raadselachtig. Het heeft een speciale site, standby.ubi.com geopend. Daarop voorlopig twee animaties die reclame lijken te maken voor een schietspel, maar elke concrete aanwijzing ontbreekt. Het enige dat duidelijk wordt, is dat er meer animaties zullen volgen, waarin ongetwijfeld meer duidelijk wordt.
Speculaties zijn er echter genoeg. Vrij algemeen wordt aangenomen dat de site reclame maakt voor een derde deel uit de Tom Clancy's Rainbow Six-serie. Gezien de animaties zou dat heel goed kunnen. Andere geruchten zijn dat ontwikkelaar Red Storm de Unreal-engine zou gebruiken voor het spel, maar die lijken minder waarschijnlijk.
De site wordt dagelijks bijgewerkt, dus hou'm in de gaten!
Verwijderd
Komt iig naar Xbox.. ookvoor online enzo.. met communicator
nixs mis met de roque spear engine hoor.. tgaat om de gameplay bij dit soort games niet om de hoge wowfactor...Op zondag 03 maart 2002 10:12 schreef LaptopDude het volgende:
Pff zeker weer dezelfde engine als Black Thorn en en Roque Spear?? Als het een nieuwe engine is dan lijkt het me pas een interresant spel...
blup
Verwijderd
Verwijderd
Maar met de unreal2 engine moet dat een stuk beter worden
/me w8 met smart
Verwijderd
Roque Spear vond ik voor die tijd erg gaaf, maar Black Thorn vond ik opeens 10 nix...
tampert, kriminalpolizei
Helemaal mee eens, ware het niet dat de Rogue Spear engine nu toch ECHT gedateerd is en vervangen moet worden. Black Thorn vond ik al onbegrijpelijk, eerlijk gezegd...Op zondag 03 maart 2002 11:17 schreef eendje het volgende:
[..]
nixs mis met de roque spear engine hoor.. tgaat om de gameplay bij dit soort games niet om de hoge wowfactor...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
mwa maar ik vind dat ze dan een eigen engine moeten bouwen... want r6 met een q3 engine? krijg je dadelijk ook rocketlaunchers en jumppads in r6Op zondag 03 maart 2002 12:22 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ware het niet dat de Rogue Spear engine nu toch ECHT gedateerd is en vervangen moet worden. Black Thorn vond ik al onbegrijpelijk, eerlijk gezegd...
blup
NICE!Ubisoft heeft een pressrelease de wereld ingestuurd over de nieuwe Rainbow Six genaamd Raven Shield. En de geruchten berustten op waarheid: het spel zal gebruik gaan maken van de nieuwe Unreal technologie, en zal er dan ook stukken beter uit zien dan de vorige delen en het onlangs uitgebrachte Ghost Recon. Over nieuwe gameplay elementen wordt niet veel gezegd:
The Rainbow Six franchise is known for its action-packed game play and heart-stopping realism, and Rainbow Six®: Raven Shield will continue the tradition. Developed by Ubi Softs Montreal studio, in close collaboration with Red Storm Entertainment, Rainbow Six®: Raven Shield features a brand new Tom Clancy storyline in which Team RAINBOW is led all over the world in a string of dramatic operations. The game will utilize graphics technology provided by the next-generation Unreal engine to power 15 new single-player missions that include the discovery of a cache of biological weapons and stopping an armed gang from terrorizing a London bank.
[sub]bron: gamers.nl[/sub]
Hoop wel dat ze de netcode verbeteren. Die was altijd een beetje zwakjes..
eik alleen op lan goed te spelen jahOp dinsdag 05 maart 2002 04:22 schreef SkoolieDie het volgende:
Wiiiieeeeeeeee! niet te zien aan die flashfilmpjes dat ze U2 gebruikten. Goed nieuws iig.
Hoop wel dat ze de netcode verbeteren. Die was altijd een beetje zwakjes..
blup
Verwijderd
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
www.gamez.nl
Het kon niet uitblijven. Na alle lokkertjes van de afgelopen dagen (zie bericht) moest uitgever Ubi Soft wel over de brug komen met meer informatie. Vandaar het persbericht waarin nu eindelijk wat meer details over het nieuwe spel verraden worden.
Gisteren verklapte de uitgever alleen nog dat het spel Tom Clancys Rainbow Six: Raven Shield zou gaan heten en door ontwikkelaar Red Storm Entertainment gemaakt zou worden. Dat laatste wekte nauwelijks verbazing, aangezien zij ook de vorige twee delen uit de Rainbow Six-serie gemaakt hebben (in totaal goed voor bijna 7 miljoen verkochte games) en bovendien alle andere games op basis van de verhalen van Tom Clancy, zoals het recent verschenen Tom Clancy's Ghost Recon.
Red Storm is trouwens niet alleen verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het spel. Het werkt samen met ontwikkelteam van de uitgever zelf, dat gevestigd is in het Canadese Montreal. De grote vraag de afgelopen dagen was of het nieuwe spel gemaakt zou worden met de engine van Unreal 2. Ondanks de expertise van Red Storm in het maken van kwalitatief hoogstaande games blijken de geruchten hierover waar te zijn; Raven Shield zal inderdaad gemaakt worden met de nieuwste Unreal-technologie.
In het spel, als de vorige delen een squad-based tactische shooter, speelt het zwaar getrainde en bewapende >i>Team Rainbow de hoofdrol. Het zal over heel de wereld uitgezonden worden om daar gevaarlijke klussen te klaren, waaronder het voorkomen van een gewapende overval op een Londonse bank door een groep terroristen en het onschadelijk maken van een grote voorraad biologische wapens. Het spel zal 15 van zulke singleplayer-missies bevatten. Het zal overigens al in de herfst van dit jaar verschijnen op zowel de Xbox als de PC.
Met het persbericht stuurde de uitgever ook de eerste screenshots van het spel mee, waaruit blijkt dat het spel al geruime tijd in ontwikkeling is. Na de tijdelijke, geheimzinnige site, heeft het spel ook al een echte officiële site. Daarop voorlopig alleen de eerste screenshots, wat summiere info en de drie raadselachtige animaties van vorige week.
Verwijderd
!!! ow jee geen echte R6 nerd dus? hoezo gameplay makkelijker, jij wilt zeker gewoon rondrennen en iedereen overhoop knallen terwijl jijzelf 100 keer geraakt kan worden. Deuren die open vallen als jer er tegen loopt, granaten die zelf hun afstand bepalen?Op woensdag 06 maart 2002 01:01 schreef Captain Pervert het volgende:
Nieuwe engine... Dat werd tijd. Nu de gameplay nog wat soepeler maken.
Welke engine wordt er nu gebruikt bij Raven Shield?
Unreal 2, oude Unreal, Unreal Warfare
In een interview met een van de producer staat volgende:
http://www.raven-shield.com/producer.php
De interviewer heeft het over de Unreal Warfare engine.4.) Use of the new Unreal Warfare engine gives you new possibilities. Do you think Raven Shield will remain true to the Rainbow Six-Series by advancing the game to the next level? What are the advantages of the new engine? Do you think it will allow you to set new standards?
The Unreal technology needs to be adapted to our own needs Were not developing Unreal were developing Rainbow Six 3. However, this engine is a great start for us because, while we work towards adapting the engine, our editors can begin work on the layout. Because the game content alone is a big developmental challenge, I thought it would be more beneficial for us to put our efforts towards optimizing the game play and basic features rather than the engine itself the Unreal engine is a powerful tool for both 3D rendering and script AI. It will surely contribute to the quality of the game.
Maar wat is dat? Unreal Warfare
Maar die engine kan het toch niet worden?
Raven Shield's release staat gepland voor fall 2002, Unreal Tournament 2003 aardig wat later.
Dus dan blijven unreal 2 engine en de oude nog over.
Maar unreal 2 komt ook pas zo rond eind 2002 uit.
En bijvoorbeeld dit stukje: http://www.gamespy.com/previews/april02/ravenshield/index.shtm
Wat bedoelen ze met latest version of unreal engine??An initial distinction to make is that the game is developed using the latest version of Epic Games' Unreal engine. That alone gives it some juice in the technology department. However, Ubi Soft's programmers have tweaked and reworked the core of the engine to achieve desired effects. Ballistics is something that the designers wanted to guarantee were as close to real life as possible, so one of the engine alterations was to make each gun's physics correct with regard to barrel length, stock weight, recoil, and the effects of different ammo magazines and add-ons.
Als ze unreal 2 bedoelen waarom zeggen ze dan niet gewoon unreal 2 engine? En te meer daar ze het overal en altijd hebben over de "unreal engine" twijfel ik een beetje of ze nu echt wel de unreal 2 engine bedoelen.

Zeg nou zelf dit kan toch geen "oude getweakte" unreal engine zijn!!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Ok, maar je gaat toch geen screenies vrijgeven die niet in-game zijnOp dinsdag 30 april 2002 21:18 schreef Crash-Override het volgende:
wie zegt dat die pic in-game is
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
owh nee???Op dinsdag 30 april 2002 21:18 schreef asmoday het volgende:
[..]
Ok, maar je gaat toch geen screenies vrijgeven die niet in-game zijn
nou, dan zou ik als ik jou was toch ff het een en ander gaan opzoeken
want er worden wel degelijk non-ingame pics verspreid van games,
weet er zo 1,2,3 niet de naam van, hoe ze ze noemen,
maar iets met rendered pics
voorbeeldje van de game DTM Racing:

gewoon een promotie pic, die niet ingame is
net zoals bovenstaandje van jou
Ja maar, ja maar...
Tjek dit dat: http://www.raven-shield.com/screenshots.php
Die zijn bijna allemaal vet...
Je gaat als zelfrespecterend softwarebedrijf toch niet iedereen lekker zitten maken met dit soort screenies als ze niet in-game zijn?
Na ja, ik blijf hopen...
Tuurlijk wel, doen wel meer fabrikanten.Op dinsdag 30 april 2002 21:18 schreef asmoday het volgende:
[..]
Ok, maar je gaat toch geen screenies vrijgeven die niet in-game zijn
sorry m8, maar dat gebeurd dus echt welOp dinsdag 30 april 2002 21:31 schreef asmoday het volgende:
Ja maar, ja maar...
Tjek dit dat: http://www.raven-shield.com/screenshots.php
Die zijn bijna allemaal vet...
Je gaat als zelfrespecterend softwarebedrijf toch niet iedereen lekker zitten maken met dit soort screenies als ze niet in-game zijn?
Na ja, ik blijf hopen...![]()
zo kunnen ze meer klanten trekken, zeg maar
hoe gelikter dat het eruit ziet, das te meer mensen het kopen
gewoon pure marketing, maar desalniettemin mooie pics
Verwijderd
Onderaan nog een linkje naar wat nieuwe screenshots die er weer gruwelijk leuk uitzien!
http://pc.ign.com/articles/360/360133p1.html
Op raven-shield.com staan er trouwens nog meer.
Waaronder deze:

Ziet er een beetje fake uit.
Maar wel
Is inmiddels ook een divx trailer van uit:
http://download.games.tiscali.cz/game/videos2/rainbow_six-raven_shield-e3_trailer.zip
http://trance.releases.cz/temp/demo/rainbow_six-raven_shield-e3_trailer.zip
Jammer dat het niet al te hoge kwaliteit is, maar het ziet er toch erg veelbelovend uit voor de tactical shooters.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Dat kan je denk ik beter hier vragen: Rainbow Six: Ravenshield
Dit is nogal een oud topic
En ik gok dat het op/in het boekje staat die je erbij hebt gekregen.
The devil is in the details.
[This space is for rent]
Dit topic is gesloten.
![]()