Shop.tweakers.net reclame spontaan printen

Pagina: 1
Acties:

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
WTF is hier aan de hand?

M'n PC (met WinXP) stond een uur of 2 te niksen met een stuk of 5 IE 6.0 vensters open, Media Player 8.0 met een CDtje erin en een notepad venster met wat troep erin. Ik zat aan een andere PC (die niet met enig netwerk verbonden was) Kolonisten van Catan te spelen.

Opeens hoor ik m'n printer lawaai maken. Ik kijken- hij was spontaan de Thumbdrive reclame banner aan het printen (Shop.tweakers.net - Bouw je eigen palmdrive! van http://adserver.tweakers.net/adframe.php?forum=07)

Bovendien bleek een full-page shop.tweakers.net venster open te staan...

Eh, iemand een idee van hoe dit in hemelsnaam heeft kunnen gebeuren :? :? :?

PC staat verder als enige direct aan de kabelmodem verbonden, er draait geen speciale security software buiten XP defaults en NAV 2002 (vandaag geupdate)

Oslik blyat! Oslik!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Klippy

Still Game

Sponntaan printen lijkt me sterk.

Kijk eens of filesharing uitstaat, anders heb je een probleempje denk ik....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik stop geen window.print() javascripts in m'n banners :) .

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 03:21 schreef LiquidSilver het volgende:
Sponntaan printen lijkt me sterk.

Kijk eens of filesharing uitstaat, anders heb je een probleempje denk ik....
Anders heb ik een probleem? Lijkt me dat de probleem groter is als iemand langs een uitstaande filesharing was gekomen.

Maar goed, bleek dus wel aan te staan :(
Les geleerd: ook al zou alles per default dicht moeten staan, controleren, controleren en nog eens controleren :z

Dan nog de vraag waarom in godesnaam een banner printen, maar goed, misschien bij nader inzien toch meer iets voor NTS...

Of dit moet natuurlijk een totale complot zijn van Femme&co om de wereld over te nemen- all your PCs are belong to crew :+

Oslik blyat! Oslik!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ongeveer een week geleden hetzelfde gehad, ook met de website van tweakers.

Ik was een tijdje weg bij de computer en de website van tweakers.net stond open. Toen ik terug kwam lagemn er drie velletjes in de printer met reclame van de website van tweakers.net. Ik dacht dat mijn vader ze per ongeluk had uitgeprint maar dat was niet zo.

Ik heb er verder niet meer over nagedacht todat ik dit toevallig las.

Ik draai trouwens ook XP en NAV 2002

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Dit is wel een van de betere klachten van een website! Hij print spontaan :)

Maar aan t.net code zal het niet liggen. In IE zorgt een window.print() zelfs nog niet voor het spontaan uitprinten.

|_____vakje______|

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 17:41 schreef Towbitis het volgende:
Ik heb ongeveer een week geleden hetzelfde gehad, ook met de website van tweakers.

Ik was een tijdje weg bij de computer en de website van tweakers.net stond open. Toen ik terug kwam lagemn er drie velletjes in de printer met reclame van de website van tweakers.net. Ik dacht dat mijn vader ze per ongeluk had uitgeprint maar dat was niet zo.

Ik heb er verder niet meer over nagedacht todat ik dit toevallig las.

Ik draai trouwens ook XP en NAV 2002
Hmmz, dus zit er iemand onze beveiligingsgebreken kenbaar te maken door de laatst geopende pagina te printen (wat natuurlijk de zichzelf verversende banner is), of dit is een of andere hoogst obscure bug.

Wat voor kabel/DSL heb jij?

edit:
hier dus Interkabel@KUN oftwel Chello in Nijmegen met een aparte backbone server voor de KUN klanten

Oslik blyat! Oslik!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier zit ik achter Mxstream Basic. Met een getweakte adsl alcatel modem.
Pagina: 1