Forza Mucca!
Waarom zou dit een leuke grap zijn. Ze zeggen dat ze mensen willen bereiken met het woord van Jezus en dat doen ze op deze manier, en volgens mij heeft het wel gewerktOp zondag 03 maart 2002 02:15 schreef MREn het volgende:
iki geloof trouwens dat dit niet meer dat een leuke grap is
't is wel een beetje een vreemde combinatie maar totaal niks mis mee .
ik denk dat je het gewoon als een christelijke hobbyclub moet zien, heel normaal lijkt mij.
zijn nog wel wat kleine dingen die je je kunt afvragen maar dat laat ik maar, want die zijn er altijd wel.
edit/ rariteiten lijkt mij dus ook wat een te .. naam. \edit
ik denk dat je het gewoon als een christelijke hobbyclub moet zien, heel normaal lijkt mij.
zijn nog wel wat kleine dingen die je je kunt afvragen maar dat laat ik maar, want die zijn er altijd wel.
Jullie hebben blijkbaar nog nooit 'The God Channel' gekeken...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
'T is maar hoe je het ziet. Ik ben fel anti-geloof en moetOp zondag 03 maart 2002 15:37 schreef gp500 het volgende:
't is wel een beetje een vreemde combinatie maar totaal niks mis mee .
Ik vind kortom rariteiten een te eufemistische term.
heheh, preciesOp maandag 04 maart 2002 13:28 schreef Rexcore_FR het volgende:
Wie dringt er nu hier iets op ??
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Hij dwingt je toch niks op?Op maandag 04 maart 2002 13:28 schreef Rexcore_FR het volgende:
Wie dringt er nu hier iets op ??
Dan heeft rexcore toch het recht om te zeggen dat hij ons dat opdringt, om nee te zeggen tegen geloof. Waarom zouden die mensen dan niet mogen opdringen om te zeggen dat je moet gaan geloven?Op maandag 04 maart 2002 19:40 schreef Silk_dude het volgende:
Hij dwingt je op nee te zeggen tegen religion. Sim-pel toch
Ze volgen alleen de bijbel en dat doen ze onder andere aan de hand om de naam Jezus in hun team te zetten.
Want er staat immers geschreven:
Gaat heen in de gehele wereld, verkondigt het evangelie aan de ganse schepping (Markus 16:15)
Kan dit topic niet naar de huiskamer 
Weinig met DPC meer te maken nu.
Verwijderd
Ja daar heeft 'ie ook recht op. Dat probeerde ik ook uit te leggen aan TweakertOp maandag 04 maart 2002 21:20 schreef PowerCow het volgende:
[..]
Dan heeft rexcore toch het recht om te zeggen dat hij ons dat opdringt, om nee te zeggen tegen geloof. Waarom zouden die mensen dan niet mogen opdringen om te zeggen dat je moet gaan geloven?
Ze volgen alleen de bijbel en dat doen ze onder andere aan de hand om de naam Jezus in hun team te zetten.
Want er staat immers geschreven:
Gaat heen in de gehele wereld, verkondigt het evangelie aan de ganse schepping (Markus 16:15)
Ik weet ook wel dat dat geschreven staat. /me is ook religious
ja oke, maar ik wou ff wat dingen kwijt.Op maandag 04 maart 2002 21:41 schreef KoW het volgende:
Kan dit topic niet naar de huiskamer
en zou het dan niet naar wetenschap en levensbeschouwing moeten
Dus omdat dat geschreven staat mag/moet het? Ik zeg niet dat het fout is, maar sommige mensen zien de bijbel echt boven de wet staan.Op maandag 04 maart 2002 22:10 schreef Silk_dude het volgende:
[..]
Ja daar heeft 'ie ook recht op. Dat probeerde ik ook uit te leggen aan Tweakert![]()
Ik weet ook wel dat dat geschreven staat. /me is ook religious
Verwijderd
De bijbel staat voor mij ook boven de wet. Gelukkig komt die wet vrij goed overeen met de bijbel, dat scheelt 
Maar even over wat jij zegt. Inderdaad, omdat het zo geschreven staat moet ik dat doen. Dat is toch vrij logisch als ik in God en de bijbel geloof? Zou hypocriet zijn als ik wel zou geloven en niet zou doen wat de bijbel zegt, toch?
Maar even over wat jij zegt. Inderdaad, omdat het zo geschreven staat moet ik dat doen. Dat is toch vrij logisch als ik in God en de bijbel geloof? Zou hypocriet zijn als ik wel zou geloven en niet zou doen wat de bijbel zegt, toch?
Ik geloof in een beter milieu, maar doe er zelf niets aan.. Is toch niet hypocriet? Gewoon luiOp maandag 04 maart 2002 22:27 schreef Silk_dude het volgende:
De bijbel staat voor mij ook boven de wet. Gelukkig komt die wet vrij goed overeen met de bijbel, dat scheelt
Verwijderd
Hehe zo kun je het ook bekijken 
Misschien tijd om je icon dan eens te veranderen in een "Loopt jouw koetje al op groene stroom?" icon?
Ik bedoel...om dan wel actief tegen religie te gaan protesteren is dan weer niet echt lui te noemen.
Misschien tijd om je icon dan eens te veranderen in een "Loopt jouw koetje al op groene stroom?" icon?
Ik bedoel...om dan wel actief tegen religie te gaan protesteren is dan weer niet echt lui te noemen.
Verwijderd
Ach, degene die ergens helemaal voor staat of daar juist compleet tegen is zijn toch even slecht 
Ik geloof in RC5 en that's all...
Ik geloof in RC5 en that's all...
Ik geloof in 
en

en
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Ik verwijs de heren met liefde naar W&L 
DPC is geen forum om te discussieren over religie, maar om onze heilige koe te aanbidden
DPC is geen forum om te discussieren over religie, maar om onze heilige koe te aanbidden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()