Renegade is een zuig spel!

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-01 17:34
Dit doet echt zeer. Zoooo lang zitten wachten op het volledige spel, €49 neergelegd ervoor (jaja, legaal!) en dan blijkt dat:

-De levels niet uit het spel komen
-De wapens niet uit het spel komen
-De units niet uit het spel komen
-Het spel zo buggie is als wat
*Door muren kijken
*Vast staan in een muur
*Vlammenwerpers schieten dwars door muren
-Een verotte copy protection heeft die mijn oude DVD speler niet las
-Een "automatic update" heeft die er gewoon uitknalt zonder error
-Het het ene moment TE makkelijk is, en dan ineens zwaar moeilijk (tweede baasje)
-En als klap op de vuurpijl: de mannetjes die je moet beschermen lopen voor je uit, alle kogels opvangend |:(
-Oh ja, en de graphics zuigen
-De muziek is lang niet zo goed als de C&C reeks
-De mannetjes respawnen voor je neus (a la Project IGI)
"Het spel" is dus Command And Conquer

Ik denk dat ik het zo wel een beetje gehad heb... Toch? Kortom: Zonde van m'n geld :(

[EDIT:]
-Speeches kloppen soms niet
-Speeches hebben af en toe een verkeerde stem
-AI is zwaar brak (gaan soms in een lift-deur staan enzo)
-Ook een beetje triest dat een flamethrower ventje tegen vuur kan, en een tiberium ventje ook tegen die tiberium gun kan.
-Karakter animatie is ook niet echt denderend

Verwijderd

Tja, ben blij dat ik em niet gekocht heb, de single player had ik al van verwacht dat ie zou sucken, en de multi demo was al zo laggy als wat dus ik verwachte er eigenlijk als niets meer van.

En grafisch stelt ie ook niet veel voor

Maar klote van je €49 ja :(

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 00:27 schreef Battle_Bunny het volgende:
-En als klap op de vuurpijl: de mannetjes die je moet beschermen lopen voor je uit, alle kogels opvangend |:(
Jongen vooral die is om te janken. Hij viel mij ook wel tegen en ja die punten die je noemt daar ben ik het gewoon mee eens

• Battle Bunny
Jongen vooral die is om te janken. Hij viel mij ook wel tegen en ja die punten die je noemt daar ben ik het gewoon mee eens
Wel meer dan dat ... Het is toch idioot dat je achter zo'n ventje aan moet hollen? Daar ben ik al heel wat saves aan kwijt geraakt, hoor! En heeft iemand enig idee of dit gefixt gaat worden o.i.d.?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Zag ik het nou goed dat ze hier een algemeen Renegade topic hadden? :?

[topic=420813/1/250]

Dit valt onder het kopje ervaringen - ga maar daar verder :z

There is no magic.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik heb hem niet legaal "gekregen" (juist om DEZE reden), maar ik moet zeggen dat ik de single player best wel leuk vind, die kleine bugjes (vlams door muur is eigenlijk de enige bug die ik heb gehad. ok, dat de te beschermen units voor je uitlopen is idd zuig) maar voorderest is het toch een kei wreed spel IMHO? die graphics zijn best mooi, ik weet niet waar jij dan op speelt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de graphics (buiten, units e.d. (NIET binnen)) nog nooit zo mooi heb gezien

multiplay nog niet geprobeerd, mischien morgen ff op CEL :9~

maar welke "onmogelijke" 2e baas bedoelde je? die geaugmenteerde gast? eeh... die ene die je krijgt voor de missie dat je de dokter moet beschermen

die was best moeilijk jah, ik had hem uitgespeeld met 001/000 over :) (ipv 240/240)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ook gekocht, en ik moet er nog even aan verder gaan. De single player valt me niet tegen maar je hebt wel gelijk. Het zuigt af en toe nog harder dan de gemiddelde Miele.

* Blue-eagle is blij dat ie die paar euro`s wel kon missen :)

• Battle Bunny
ik heb hem niet legaal "gekregen" (juist om DEZE reden), maar ik moet zeggen dat ik de single player best wel leuk vind, die kleine bugjes (vlams door muur is eigenlijk de enige bug die ik heb gehad. ok, dat de te beschermen units voor je uitlopen is idd zuig) maar voorderest is het toch een kei wreed spel IMHO? die graphics zijn best mooi, ik weet niet waar jij dan op speelt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de graphics (buiten, units e.d. (NIET binnen)) nog nooit zo mooi heb gezien
Draait op 1024x786@32bit, alles op MAX. Gewoon niet mooi vergeleken de rest.
multiplay nog niet geprobeerd, mischien morgen ff op CEL :9~

maar welke "onmogelijke" 2e baas bedoelde je? die geaugmenteerde gast? eeh... die ene die je krijgt voor de missie dat je de dokter moet beschermen

die was best moeilijk jah, ik had hem uitgespeeld met 001/000 over :) (ipv 240/240)
240/240? Da's dan op easy, neem ik aan ... Ik heb em uiteindelijk wel met vrij veel health over af gemaakt, maargoed.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

mja inderdaad, dit mag in het grote topic ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.