Toon posts:

HL en limited account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet goed in welk forum ik deze vraag moet zetten......dus alvast sorry als dit het verkeerde is.
mijn vraag is hoe het komt dat je half-life en alle half-life mots niet kunt draaien onder een limited account, hij start dan het spel gewoon niet op.
weet iemand hoe dit komt, alle andere games doen het namelijk wel, alleen hl niet :'(
thnx

Verwijderd

wat zijn limited accounts?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 16:44

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Wat zijn limited accounts?
Gokje: useraccounts van windows ofzo?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
juist ja......een limited is een windows user account die, zoals de naam al zegt, limited is. dit heb ik ff nodig voor een open dag.....en daar wil ik dan hl onder draaien......maar dat lukt dus op de een of andere manier niet.....

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Op zaterdag 02 maart 2002 23:41 schreef Kloothommel het volgende:
ik weet niet goed in welk forum ik deze vraag moet zetten......dus alvast sorry als dit het verkeerde is.
mijn vraag is hoe het komt dat je half-life en alle half-life mots niet kunt draaien onder een limited account, hij start dan het spel gewoon niet op.
weet iemand hoe dit komt, alle andere games doen het namelijk wel, alleen hl niet :'(
thnx
dom vraagjes mode: doet hl het wel als je met admin ofzo inlog?

mischien ook wel makkelijk om te zeggen welke OS het hier betrefd?

(en het is BTW Mods (als in Mod, van Modification))

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-01 15:14
Misschien wil Half-Life in een bepaalde directory schrijven waar onvoldoende toegang verleend is?

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1