Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
nee, werkt niet.
je moet een andere kaart gaan kopen..
mocht je het toch draaiend krijgen..
plz mail me!
je moet een andere kaart gaan kopen..
mocht je het toch draaiend krijgen..
plz mail me!
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Hoe sluit je zon webvox aan eigenlijk? met usb of werkt dat ook via ethernet? In dat laatste geval kan je het proberen.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Als het serieel is kan het ook werken, want dan wordt deze gezien als een modemOp zondag 03 maart 2002 18:36 schreef FastBunny het volgende:
Hoe sluit je zon webvox aan eigenlijk? met usb of werkt dat ook via ethernet? In dat laatste geval kan je het proberen.
USB kan je al vergeten.
Dat is waar. Alleen serieel is max 115Kb... beetje zonde van je 512Kb lijntjeOp maandag 04 maart 2002 10:40 schreef VipTweak het volgende:
[..]
Als het serieel is kan het ook werken, want dan wordt deze gezien als een modem
USB kan je al vergeten.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
je kunt hem serieel aansluiten maar wat ik constant van iedereen hoor is dat de webvox ongeveer de enigste externe isdnbak is die niet als externe modem aangesproken kan wordenOp maandag 04 maart 2002 10:40 schreef VipTweak het volgende:
[..]
Als het serieel is kan het ook werken, want dan wordt deze gezien als een modem
USB kan je al vergeten.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
da werkt nie.
je kunt de webvox alleen direct op een PC aansluiten.
als je dat niet doet, krijg je KPN op je dak, omdat je verschillende IPs gebruikt
als je dat niet doet, krijg je KPN op je dak, omdat je verschillende IPs gebruikt
Huh???? volgens mij haal jij wat door elkaar en KPN zal daar niet moeilijk over doen hoor, hoogstens je provider.Op woensdag 06 maart 2002 13:24 schreef elsteff1385 het volgende:
da werkt nie.
Een webvox is toch zo'n extern ISDNmodem? Dan kan (als ie serieel is) in principe aangesproeken worden als normaal modem.
Pagina: 1