Peoples; iemand idee-en over het volgende:
Wil in toekomstige huis op zolder ofzow een server neerzetten met allerlei media content (MP3/DIVX). Heb ik nu draaien op XP en kan ik via winVNC/ MS Remote desktop etc goed bedienen met twee andere PC's.
een stap verder: wil in de huiskamer iets als een thin-client neerzetten:
- Geen HDD (ivm herrie en ruimte)
- Geen CD/DVD
- Simpele proc; liefst passieve koeling
- Kleine voeding; evt extern
Hardware gaat wel lukken (zie inkoopactie voor 3,5" compu's in OCM) maar de software...wat wil ik:
- TV-out en Geluid out naar Versterker./TV (voor de besturing en de DIVX)
- Liefts iets met de look en feel van Windows
Is er iets van een besturingssysteem wat ik op een flash card (64/128 MB) (of beter nog: een diskette) kan laden en wat ook met MS Remote desktop kan werken. Met dat remote desktop kun je nl gewoon het geluid gewoon overtrekken
Input wordt gewaardeerd.....
Wil in toekomstige huis op zolder ofzow een server neerzetten met allerlei media content (MP3/DIVX). Heb ik nu draaien op XP en kan ik via winVNC/ MS Remote desktop etc goed bedienen met twee andere PC's.
een stap verder: wil in de huiskamer iets als een thin-client neerzetten:
- Geen HDD (ivm herrie en ruimte)
- Geen CD/DVD
- Simpele proc; liefst passieve koeling
- Kleine voeding; evt extern
Hardware gaat wel lukken (zie inkoopactie voor 3,5" compu's in OCM) maar de software...wat wil ik:
- TV-out en Geluid out naar Versterker./TV (voor de besturing en de DIVX)
- Liefts iets met de look en feel van Windows
Is er iets van een besturingssysteem wat ik op een flash card (64/128 MB) (of beter nog: een diskette) kan laden en wat ook met MS Remote desktop kan werken. Met dat remote desktop kun je nl gewoon het geluid gewoon overtrekken
Input wordt gewaardeerd.....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!