hoe klein is het kleinste fannetje?
Ik wil namelijk in mijn laptop een koelertje proppen... maar ik heb maar ongeveer 2 bij 2 cm ruimte...zijn er fannetjes op die grootte te krijgen... of praat ik weer eens onzin?
Hmmm, ik heb er hier een van 3 CM doorsnee.
Ik heb er geen kleinere gezien.
Automatiseren kan je leren!
ik heb volgens mij 2 fans van 3cm bij 3cm, kan ook 4 bij 4 zijn maar weet bijna zeker dat ze 3 bij 3 zijn. (Die zitten op m'n voodoo5 5500)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
en waar is hier, of vooral hoe kom je er aan?Op zaterdag 02 maart 2002 22:38 schreef YKW het volgende:
Hmmm, ik heb er hier een van 3 CM doorsnee.
Geen ID hoe ik er aan kom
HEb hem wel es getest, maakt veel herrie en er komt praktisch GEEN lucht vanaf
.
Woon btw in Groningen.
HEb hem wel es getest, maakt veel herrie en er komt praktisch GEEN lucht vanaf
Woon btw in Groningen.
Automatiseren kan je leren!
2x2 cm uit een brander. Die kan je ook wel los kopen bij de beter electronica zaak
Senile! Senile Oekaki
Kun je er geen uit een oude laptop halen? Misschien dat er daar wel een kleintje inzit...
In mijn topline zit er een van 2,5 bij 2,5 maar die doe ik niet weg
In mijn topline zit er een van 2,5 bij 2,5 maar die doe ik niet weg
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Groningen? Tjek Okaphone
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
2x2 bestaat, maar is wel zo duur!, hoe kleiner hoe duurder lijkt het wel, zo'n 30 euro minimaal!
PAPSt heeft op de site een 2.5*2.5 staan (dacht ik)
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
ik kan wel aan die dingen komen ( werk ergens waar ze oude PeeCee's slopuhOp zaterdag 02 maart 2002 22:40 schreef KingOfDos het volgende:
er bestaan coolertjes van 2x2 ja.
maar waar?
ik heb er OOIT een gehad, lang geleden.
Verwijderd
In de autoradio van mijn ma (cd/md autoradio +wisselaar) zit ook een 2 bij 2 fannetje... Ze bestaan duz gheheh...
Ik heb er alleen niet voor je uitslopen...
Maar wat moet je met een cooler in je laptop???
De Tweakers moeten ook overal een fannetje in proppen
Ik heb er alleen niet voor je uitslopen...
Maar wat moet je met een cooler in je laptop???
De Tweakers moeten ook overal een fannetje in proppen
Verwijderd
een gast in het hier op tweakers heeft er een als sleutel hanger (hij had een foto gepost in het "digitale camera foto's" topic in Gadgets)
hoe kleiner de fan, hoe duurder hij is (tsja. waarom? een kleine fan is gewoon moeilijker temaken dus duurder..)
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
In m'n laptop zit er een!, die draait nooit! (hij doet het wel).
Kopen?!! 30 pleuro!
Kopen?!! 30 pleuro!
Ze worden ook al gebouwd van een paar micrometer, maar ik denk niet dat ie hard genoeg blaast voor wat jij wil 
(Ze zijn ook nog tikkie aan de prijs geloof ik
)
(Ze zijn ook nog tikkie aan de prijs geloof ik
ieeeepppppp :P
Verwijderd
conrad heeft ze van 2,5 x 2,5. zijn niet zo heel duur en kun je gewoon op hun site vinden.
hier ik heb ff voor je gezocht.
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0205076101015162778&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=93887&TK_PAR[MEDIUM]=89
hier ik heb ff voor je gezocht.
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0205076101015162778&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=93887&TK_PAR[MEDIUM]=89
Papst heeft ventilatortjes van 25x25 mm. Ik moet alleen nog even acrobat installeren voor verdere gegevens, nog niet aan toe gekomen na een herinstall.
-edit- ik moet ook eens naar de andere reply's kijken, spyro was me voor.
-edit- ik moet ook eens naar de andere reply's kijken, spyro was me voor.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Had ik nog liggen
:
De kleine :

Vergeleken met 120 mm :

Add me maar op icq als je hem wil hebben ik gebruik het toch niet.
De kleine :

Vergeleken met 120 mm :

Ja ik heb geen icq zou je me willem mailen want je mailadres staat niet in je gebrukersprofielOp zondag 03 maart 2002 16:28 schreef Dr.Snuggles het volgende:
Had ik nog liggen:
De kleine :
[afbeelding]
Vergeleken met 120 mm :
[afbeelding]
Verwijderd
Denk je dat je em nu nog krijgt van die gastOp maandag 04 maart 2002 15:53 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Hier in leeuwarden zijn ze gewoon te koop in de elec zaken. Kosten wel een €15. Verwacht ook geen 30CFM, btw, hehe..
Pagina: 1