Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

lanparty in waddinxveen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag me af of er in de omgeving van waddinxveen, boskoop etc. wel wat gamers enzo zijn :)
we willen namelijk in de meivakantie een lanparty houden in waddinxveen en zoeken daar nog aardig wat mensen voor
als je in de buurt van wveen/gouda woont kun je gratis opgehaald worden :) voor meer info en om je in te schrijven, check get.to/lota
ook vroeg ik me af of er niet meer mensen zijn in wveen om misschien een straatlannetje te starten :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sorry mensen, even wat berichten geschrapt.

Omdat er nog geen policy is en het misschien wel een beetje oneerlijk was mag dit topic ook (klikkie

Oh, de rest van de LAN's mag NIET :P (morgen stukkie klaar over lans voor de FAQ).

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Door die LA-rel kom ik zowaar ook eens in Spielerij

* Heineken is een beetje gamer en woont ook in Waddinxveen
Denk niet dat ik ga komen, maar is wel interresant om te zien dat er toch nog wat gebeurd op copmutergebied in 'het saaiste dorp van Nederland'.

Verwijderd

Ik vind dat elke computerliefhebber uit de omgeving hierbij moet zijn!! Als je dit mist dan zou dat echt zonde zijn er is immmers maar heel weinig te doen in de omgeving op dit gebied. Het zou jammer zijn als dit door te weinig inschrijvingen niet door zou kunnen gaan. Ik zou iedereen willen aanraden om te komen, het wordt echt onwijs gezellig en als het eenmaal doorgang vind zullen er meer van dit soort evenementen plaatsvinden. Ik hoop dat het zeker door kan gaan en dat iedereen zich als een gek gaat inschrijven.

Verwijderd

Topicstarter
ja man, heineken gwoon komen :)
ben ook nog nooit naar een lan geweest maar nu is het in w'veen en nog vlakbij me huis en ze komen je gratis ophalen als je in de buurt woont van wveen/gouda :)
kewl toch :) overigens hoorde ik van iemand dat ie ook al een keer een lan had gehouden in het trefpunt met 100 man ! dus t gaat wel lukken dan die 75 :) maar gwoon komen joh :P

Verwijderd

Ja Heineken ik vind dat je ook moet komen het wordt echt supergaaf. Dit ga je nooit meer vergeten!!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 10:02 schreef Tweako het volgende:
Ja Heineken ik vind dat je ook moet komen het wordt echt supergaaf. Dit ga je nooit meer vergeten!!
haha. misschien wel hij het na die tijd wel vergeten :7

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 13:10 schreef Dr.DK het volgende:

[..]

haha. misschien wel hij het na die tijd wel vergeten :7
Zeker nooit op een lan geweest???

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 22:54 schreef Heineken het volgende:
Door die LA-rel kom ik zowaar ook eens in Spielerij

* Heineken is een beetje gamer en woont ook in Waddinxveen
Denk niet dat ik ga komen, maar is wel interresant om te zien dat er toch nog wat gebeurd op copmutergebied in 'het saaiste dorp van Nederland'.
Als jij niet gaat krijg je een waarschuwing van me >:)

effex: ik krijg ze wel op je Lan ;)

Verwijderd

Topicstarter
>:) niet mijn lan hoor maar wil wel dat ie doorgaat want wordt mijn 1e :9

Verwijderd

Ik denk dat het voor de meeste uit de omgeving de eerste lan wordt daarom hebben we ook extra veel mensen die anderen helpen met instellen van hun comp enzo :) Je kan er ook netwerkkaartjes kopen dus als je nog geen netwerkkaartje hebt kan je ook komen;)
Pagina: 1