hallo, weet iemand nog een site of heeft iemand voor een mustek 600CU de driver voor WIN ME. Ik heb via mustek.com de driver voor WIN98/ME gedownload maar geeft een foutmelding. Ik heb verschillende landen geprobeerd. Ik heb ook voor alleen WIN98 geprobeerd maar kon geen verbinding krijgen.
Probeer t eens in WOS, daar horen driverrequest eigenlijk, heb je gegoogled? UTFS? Anders zijn er nog sites zoals windrivers en gelijken, probeer dat eens, zat er geen schijfje bij je scanner?
Ik denk dat dur dan iets mis is met je scanner. Want de drivers van de maker zelf moeten altijd werken, teminste dat is de bedoelingOp zaterdag 02 maart 2002 22:17 schreef ben het volgende:
hallo, weet iemand nog een site of heeft iemand voor een mustek 600CU de driver voor WIN ME. Ik heb via mustek.com de driver voor WIN98/ME gedownload maar geeft een foutmelding. Ik heb verschillende landen geprobeerd. Ik heb ook voor alleen WIN98 geprobeerd maar kon geen verbinding krijgen.
hier zijn wel drivers te downen verder...
WOS?Op zondag 03 maart 2002 10:57 schreef Skaah het volgende:
Probeer t eens in WOS, daar horen driverrequest eigenlijk, heb je gegoogled? UTFS? Anders zijn er nog sites zoals windrivers en gelijken, probeer dat eens, zat er geen schijfje bij je scanner?
UTFS?
site windrivers moet je betalen.
Er = een cd bij de scanner maar niet voor ME
Er = niks mis met de scanner de cd die er bij is is niet voor ME ik heb al eens eerder een driver via internet mustek.com geupdated. Hij heeft ME opnieuw geinstalleerdOp zondag 03 maart 2002 11:01 schreef AK47 het volgende:
[..]
Ik denk dat dur dan iets mis is met je scanner. Want de drivers van de maker zelf moeten altijd werken, teminste dat is de bedoeling
hier zijn wel drivers te downen verder...
zodoende heeft hij de ME driver weer nodig. Via mustec.com krijg ik nu geen verbinding om de driver te downloaden ook niet voor 98 of 2000.
ik heb er ook 1, krijg ik niet werkend onder winXP...
OC / CM - Begint eer ge Bezint
ehm...goed zoekenOp zondag 03 maart 2002 15:19 schreef Scatman_II het volgende:
ik heb er ook 1, krijg ik niet werkend onder winXP...
[topic=328937/1/25]
Pagina: 1