Klipsch in Duitsland bestellen

Pagina: 1
Acties:

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-02 23:43
Hey,
ik wil erg graag, zoals meerdere mensen, de Klipsch promedia 5.1 hebben, ik vind de prijs hoog en hoop dus in bijvoorbeeld belgie een goedkopere te kunnen vinden.
op klipsch.com staan 15 dealers in Germany, maar geen webpaginas, iemand ideetje waar ik die kan vinden, of hoe ik een duitse pricewatch kan vinden, thx alot,

deze boxen zijn echt :9~

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb geen idee hoe maar je hebt me op een idee gebracht & ik zal naar dealers op zoek gaan. De prijs is inderdaad te hoog in vergelijking met die van de Megaworks 510D die even goed geluid produceren, maar die het zonder zo'n handige control pod moeten doen...

sdihal@hotmail.com

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Verwijderd

Hmm je kunt ze gewoon op www.klipsch.nl bestellen? Of vergis ik me nu :?

edit:
aha 5.1 staan er nog niet op

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 18:44 schreef Soepster het volgende:
Ik heb geen idee hoe maar je hebt me op een idee gebracht & ik zal naar dealers op zoek gaan. De prijs is inderdaad te hoog in vergelijking met die van de Megaworks 510D die even goed geluid produceren, maar die het zonder zo'n handige control pod moeten doen...

sdihal@hotmail.com
Die Megaworks is dus wel een heel ander kaliber boxen dan de Klipsch. Klipsch is wel een paar tandjes hoger.