Toon posts:

k6 in k5 mobo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie onderwerp

ik heb een dataexpert exp8561 rev 1.1 liggen die ondersteunt amd k5-jes en nu vroeg ik me af of er ook een amd k6 in kon in verband met backward compability.
Kan dit?

greetz

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Ligt eraan of je mobo dual voltage ondersteund voor de CPU.

Zoniet, dan ga je je K6-je bakken.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 22:08 schreef superbikkel het volgende:
Ligt eraan of je mobo dual voltage ondersteund voor de CPU.

Zoniet, dan ga je je K6-je bakken.
Wat bedoel je met "dual voltage"¿
bedoel je of ze de juiste spanning kan leveren?

greetz

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:15
Als het een K6 233 met 3.2V core en 3.3V IO is, zal ie rustig lopen op een single voltage bord die alleen maar 3.45V voor beide levert. Enige waar je op moet letten is dat het mobo ook een K6 herkent, wat zeer onwaarschijnlijk is :(

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 21:00

Killjoy

Klingon lawn products

Weet ik zo snel niet. We praten trouwens in dit geval niet over backward compatability, maar over upward compatability. Het is het mobo dat de CPU moet ondersteunen; niet de CPU die bepaald of hij het mobo aardig vind.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 22:11 schreef superwhimpy het volgende:
Weet ik zo snel niet. We praten trouwens in dit geval niet over backward compatability, maar over upward compatability. Het is het mobo dat de CPU moet ondersteunen; niet de CPU die bepaald of hij het mobo aardig vind.
Oke, maar dat bedoelde ik ook stom van mij he om dat niet gelijk te zeggen

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 21:00

Killjoy

Klingon lawn products

Op zaterdag 02 maart 2002 22:13 schreef matthijzzz het volgende:

[..]

Oke, maar dat bedoelde ik ook stom van mij he om dat niet gelijk te zeggen
Valt wel mee hoor. Je brengt het trouwens nog netjes. Er zijn anderen die mij gewoon een miere(n)neuker zouden noemen :)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Pagina: 1