Processor kapot ???

Pagina: 1
Acties:

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:43

KneoK

Not in a million lightyears

Topicstarter
Oke mensen, kleine vraag.

Ik heb net geprobeerd een AMD Duron te unlocken (potloodje, L1, streepies zetten en werken). Alles netjes gedaan, streepjes raakten mekaar niet. Ik zet de computer aan, geen beeld, geen piep, helemaal niks. Ik heb daarna met een speciale reiniger de potloodstreepjes weer weggehaald en nog steeds start de computer niet op. Is mijn processortje gewoon stuk ??? Mijn vermoeden is van wel, maar misschien dat iemand anders dit al heeft meegemaakt en een oplossing hiervoor heeft gevonden.

Ik heb 'm eigenlijk al opgegeven maar ik dacht, laat ik het toch maar vragen.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Op zaterdag 02 maart 2002 21:52 schreef BioWEB het volgende:
Oke mensen, kleine vraag.

Ik heb net geprobeerd een AMD Duron te unlocken (potloodje, L1, streepies zetten en werken). Alles netjes gedaan, streepjes raakten mekaar niet. Ik zet de computer aan, geen beeld, geen piep, helemaal niks. Ik heb daarna met een speciale reiniger de potloodstreepjes weer weggehaald en nog steeds start de computer niet op. Is mijn processortje gewoon stuk ??? Mijn vermoeden is van wel, maar misschien dat iemand anders dit al heeft meegemaakt en een oplossing hiervoor heeft gevonden.

Ik heb 'm eigenlijk al opgegeven maar ik dacht, laat ik het toch maar vragen.
Is er geen potloodspul op je moederbord of in je socket gekomen?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Probeer je cputje ff uit bij iemand anders die ook een sockt A mamaplankje heeft. Dan weet je het snel genoeg. Het lijkt er in elk geval wel op alleen hoort je pc dan wel te gaan piepen bij het opstarten. Start er trouwens wel wat op als je hem aanzet? Fan's ofzo.