[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?
Verwijderd
die nieuwe durons zijn zeer slecht over te clocken en die k7s5a heeft grote overclock stappen
Verwijderd
Probeer eens de L7 truuk op je duron, door al die bruggen in te kleuren, dan kan je je voltage op 1.85v zetten. Ben vergeten of je dat nog kon instellen met dit bordje...
dit bord wil ik misschien gaan kopen, voor OCen een afrader mag ik concluderen uit de vraag v/d topicstarter?
Verwijderd
als je ff hier: http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=27 kijkt zul je zien dat er met dit boordje prima te oc-en valt...Op zaterdag 02 maart 2002 23:31 schreef m-m het volgende:
dit bord wil ik misschien gaan kopen, voor OCen een afrader mag ik concluderen uit de vraag v/d topicstarter?
Heeft de morgan-duron ook van die rare bruggen zoals de palomino athlon, of zijn die nog klassiek?
Anders kun je de standaard multiplier verlagen door bruggen te verbreken/verbinden, en dan de FSB op 133 te zetten...
Anders kun je de standaard multiplier verlagen door bruggen te verbreken/verbinden, en dan de FSB op 133 te zetten...
It sounds like it could be either bad hardware or software
Verwijderd
ik heb zelf ook een ecs gehad .
Zolang je er geen gekke dingen mee wilt doen gaat het wel.
Je kan hem zelfs oc'en maar dan met cpufsb of coolcpu.
In de bios zelf zijn er niet veel instellingen,of je moet de oc bios hebben .
Zolang je er geen gekke dingen mee wilt doen gaat het wel.
Je kan hem zelfs oc'en maar dan met cpufsb of coolcpu.
Verwijderd
dat doe je dus met chfsb..dat past de biosinstelling aan....Op zondag 03 maart 2002 13:17 schreef heavy3 het volgende:
ik heb zelf ook een ecs gehad .
Verwijderd
wel met een voltagetweak(zeer simpel)...Op zondag 03 maart 2002 18:15 schreef Phreak het volgende:
Core voltage omhoog gedaan?
Of kan dat niet met dit plankje?
Verwijderd
Op je moederbord zit een juper voor 133mhz/100mhzOp zaterdag 02 maart 2002 21:35 schreef r8ality het volgende:
gvd ik krijg die fsb niet hoger dan 100???? draait ff dat je net nog in bios kan komen (maar daarna ook crasht)
specs: ecs k7s5a met duron 1200
128 mb sdram (merk:?)
maxtor 20gb 5400t/m
asus geforce2 mx400
3com nic
sb 128 pci
usb-kaartje
12 (mp) * 112 (fsb) is ong. 1350mhz, dat moet die duron toch wel aan kunnen...????
help me!
Kan zijn dat je die niet goed hebt staan.
ik denk dat die aopen ak77 pro a beter oc bord is dan die ecs, daarom wil ik die in mijn comp. en niet die ecs, en hij heeft een betere sjip set
ik heb die chfsb al geprobeerd maar zelfs de laagste fsb (112) loopt ie al nie.. volt mod nog nie geprobeerd, maar heb al 2 durons naar de klote geholpen met die *&%^*&^%%-bruggetjes
grotere loep pakken maybe
grotere loep pakken maybe
[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?
Wel erg grappig dat de grote populariteit van de K7S5A de massa's tweakers naar wat exotischere OC dingen drijft-
CPUFSB
chfsb
L7 tweaks
L3/4 multiplier tweaks
en zelfs de PK-OC7
Ik herinner me die ophef over de eerste A7M266 die soms zonder dipswitches kwam en dan zogezegd NIET te OCen was. Dat weten we ondertussen gelukkig ook beter
CPUFSB
chfsb
L7 tweaks
L3/4 multiplier tweaks
en zelfs de PK-OC7
Ik herinner me die ophef over de eerste A7M266 die soms zonder dipswitches kwam en dan zogezegd NIET te OCen was. Dat weten we ondertussen gelukkig ook beter
Oslik blyat! Oslik!
Volgens mij kun je dat alleen maar instellen in de bios, want er zit er geen jumper voor 100/133mhz fsb op het mobo.Op zondag 03 maart 2002 20:55 schreef underground het volgende:
Op je moederbord zit een juper voor 133mhz/100mhz
Kan zijn dat je die niet goed hebt staan.
Verwijderd
idd...Op maandag 04 maart 2002 09:58 schreef Faico het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat alleen maar instellen in de bios, want er zit er geen jumper voor 100/133mhz fsb op het mobo.
Pagina: 1