ok..ik ben nu een tijdje bezig geweest, en heb bijna alles voor melkaar..
et enigste probleem is het volgende :
hij geeft een record weer, waarbij het "ID" achter de link moet komen te staan.. dus als bijvoorbeeld het ID nummer "55" is, zou de link : showtabs.php?55 moeten worden.
dit lukt me dus niet, hij wilt maar niet de "55" erachter zetten..
hier het kale script.
het gaat dus voornamelijk om deze code :
et enigste probleem is het volgende :
hij geeft een record weer, waarbij het "ID" achter de link moet komen te staan.. dus als bijvoorbeeld het ID nummer "55" is, zou de link : showtabs.php?55 moeten worden.
dit lukt me dus niet, hij wilt maar niet de "55" erachter zetten..
hier het kale script.
PHP:
1
| <? if(!isset($keyword)){ ?> <form action="tabsearch.php" method="post"> <input type="text" name="keyword" value=""> <input type="submit" name="submit" value="Search"> </form> <? } else { $server = mysql_connect("localhost","username","password"); mysql_select_db("databasename",$server); $sql = "SELECT * FROM tabs WHERE artist LIKE '%$keyword%' ORDER BY artist DESC "; $res = mysql_query($sql) or die(mysql_error()); $num = mysql_num_rows($res); if (empty($num)){ $num = "no"; } echo"There are $num records found<br><br>\n"; while($row = mysql_fetch_object($res)){ ?> <a href="showtabs.php?<? echo $row->id ?>"><? echo $row->artist ?> - <? echo $row->song ?></a><a href="tabsearch.php?keyword=<? echo $row->artist ?>"><br>Gelijkwaardige pagina's weergeven</a><br><br> <? } } ?> ?> |
het gaat dus voornamelijk om deze code :
code:
1
| <a href="showtabs.php?<? echo $row->id ?>"><? echo $row->artist ?> - <? echo $row->song ?></a> |
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy