Toon posts:

friaco zet thuis net stil wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een wanadoo hometime abbonement maar daar is nu een tijdlimiet opgekomen. Duzz ik dacht dan toch maar naar friaco toe maar wat blijkt nu ik me daar probeer aan te melden blijkt het tijdelijk stop te zijn gezet |:(|:(|:(

Duzz weet iemand of er nog een provider is met zo'n vergelijkbaar abbonement

Verwijderd

Ik zou zeggen, hou GoT in de gaten.
Daardoor heb ik nu FRIACO.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:28

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op zaterdag 02 maart 2002 21:15 schreef Blackwater het volgende:
Ik zou zeggen, hou GoT in de gaten.
Daardoor heb ik nu FRIACO.
;)

Ja je kunt even searchen op flatfee abbos, maar zullen er niet veel zijn. ;(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Zou het 1 met het ander in verband staan? Nu Wannadoo Hometime een beetje omzeep helpt is Netsource misschien bang dat hun FRIACO dienst overspoelt gaat raken door ex-Hometime gebruikers die alleen het ThuisNet willen gebruiken.. om de balans tussen ZakenNet en ThuisNet niet te verstoren, zet met daarom ThuisNet stil?

Is dat een redelijke logica? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:28

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op zaterdag 02 maart 2002 21:22 schreef tazzman het volgende:
Zou het 1 met het ander in verband staan? Nu Wannadoo Hometime een beetje omzeep helpt is Netsource misschien bang dat hun FRIACO dienst overspoelt gaat raken door ex-Hometime gebruikers die alleen het ThuisNet willen gebruiken.. om de balans tussen ZakenNet en ThuisNet niet te verstoren, zet met daarom ThuisNet stil?

Is dat een redelijke logica? :)
Zou idd. kunnen.
De aanloop voor friaco schiet laatste tijd erg omhoog.
Is een goeie dienst voor relatief weinig geld.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

ik ben al druk aan het zoeken, echter kosten de meeste abo's die ik tegenkom tussen de 120 en 200E per maand..zucht...

Anders maar ouderwets meer actief gaan sporten en minder inetten (maar liever niet :P )

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Dat Wanadoo er urenlimiet opzet was eigenlijk wel te verwachten.
Zelf heb ik ook getwijfeld om het te nemen want het kon gewoon niet waar zijn!
Een ISP die tegen een goede prijs de zielige modemmers tegemoet kwam die onder KPN gebukt gingen? Dat kon toch niet???

Nee, het kan dus inderdaad niet!
Helaas zit het venijn niet bij Wanadoo maar bij KPN!!
Helaas is ook Wanadoo geen filantroop en willen zij wel wat erop verdienen.

Nou ja, ondanks dit slechte nieuws is het nog steeds rendabel om in ieder geval die 80 uur te hebben aangezien dit met tikken nog duurder is.
Ben blij dat ik het nog niet opgezegd heb en heb spijt dat ik Friaco niet gelijk heb aangevraagd.
Het is maar de vraag of Friaco en /of Wanadoo hun abbo's weer aanbieden maar ik denk dus niet meer.
Pagina: 1