P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Om de een of andere vage reden werkt het nu wel weer. maar al de oude mail is niet aangekomen.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Ik zal het nog mooier vertellen: Ik heb zelf gigantisch veel problemen gehad zoals jij het noemde: mailtjes die nooit bij anderen aankomen en bij mij ook niet aankomen.Op zaterdag 02 maart 2002 20:34 schreef sigma01 het volgende:
Om de een of andere vage reden werkt het nu wel weer. maar al de oude mail is niet aangekomen.
Vooral vervelend als het om stage-mails gaan die ZEER belangrijk waren. @Home geeft een leuk standaard-antwoord als je erover klaagt: "Wij proberen een zo goed mogelijke service aan te bieden, maar kunnen niet altijd garanderen dat het altijd blijft werken. Storingen kunnen ten alle tijden optreden". Sorry hoor, maar een stabiele mailserver configureren kan iedereen eigenlijk wel, en al helemaal dat mails goed aankomen en niet in het niets verdwijnen.
Echt te belachelijk voor woorden dat dit soort mailtjes in het niets verdwijnen, en @Home niet eens kan begrijpen dat het belangrijk was.
Dat valt mij inderdaad ook opOp zaterdag 02 maart 2002 21:04 schreef HlpDsK het volgende:
De enige mail van @home die wel aankomt is de maandelijkse factuur
Mailtjes die een half jaar terug aan moesten komen heb ik zelfs al gezien! Ik kreeg pas geleden een reactie op een e-mail waar ik geen enkel idee van had waar het op sloeg: bleek het dus al een half jaar oud te zijn
Verwijderd
Op zich erg bekendOp zaterdag 02 maart 2002 22:57 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Dat valt mij inderdaad ook op
Mailtjes die een half jaar terug aan moesten komen heb ik zelfs al gezien! Ik kreeg pas geleden een reactie op een e-mail waar ik geen enkel idee van had waar het op sloeg: bleek het dus al een half jaar oud te zijnOf het aan de provider van de desbetreffende persoon (in dit geval Wanadoo) of dat het wederom aan @Home ligt, durf ik niet te zeggen. Gezien de slechte kwaliteit van de rest, denk ik @Home.
Hee Pim! Jij hier?Op zaterdag 02 maart 2002 23:01 schreef 2Advanced het volgende:
[..]
Op zich erg bekend
Gooi je icq es aan! Kan ik weer eens "yoz" zeggen
Maar back on-topic: binnenkort maar weer eens bellen met @Home. De problemen worden de laatste tijd weer te groot, hier in dat kleine dorp tussen Tilburg en 's Hertogenbosch
@home doet ook al raar met hun dns bij de mail server.
De ene keer doet ie het alleen als je mail invult de andere keer alleen als mail.home.nl gebruikt echt vaag daaro.
Maar ga niet bellen heb al te veel avonden met die lui aan de telefoon gehangen. hoef niet nog een keer de technische dienst van de technische dienst aan de lijn
De ene keer doet ie het alleen als je mail invult de andere keer alleen als mail.home.nl gebruikt echt vaag daaro.
Maar ga niet bellen heb al te veel avonden met die lui aan de telefoon gehangen. hoef niet nog een keer de technische dienst van de technische dienst aan de lijn
@home mail is flink klote, das overal zo.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Pagina: 1