Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Verwijderd
Maar kweet niet wat jij mooi vindt tuulik. Een groot chinees teken kan ook wel tof zijn. Er zijn vast wel dingen die jij tof vindt.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
http://www.stickerguy.com/stikweek/index.htmlOp zaterdag 02 maart 2002 19:30 schreef Het_Zootje het volgende:
heeft er nog iemand een orgineel id voor als logo op mn kast.(dus geen biohazard of ut logo of flame ofzoiets)??? ik zoek al een tijdje maar heb nog niet iets gevonden wat ik mooi genoeg vind!!!
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Verwijderd
Was laatst iemand...Op zaterdag 02 maart 2002 19:35 schreef Het_Zootje het volgende:
zijn er niet al veel mensen met het hitman logo? (ik zal eerst s ff kijke hoe dat hitman logo eruitziet
Verwijderd
is wel kicke
http://a936.g.akamai.net/7/936/3299/e1eb71ff285fc1/www.pittsburghpenguins.com/multimedia/wallpaper/bigoldlogo1.jpg
(hele mond vol:))
Verwijderd
That's No tux!Op zondag 03 maart 2002 18:35 schreef ISN het volgende:
TUX 4-evah !!
Mja weet je wat cool is..
2 van die bogen wat ik laatst zag zoiets:
1
2
3
4
5
6
| / .
/ /
| |
| |
\ \
\ ' |
alleen dan zijn ze ronder en de ene kleiner als de ander en natuuriljk strakker enzo..
en iet smeer gebogen dus niet zo ( maar C zo..alleen dan weer wel rond
http://download.tripodnet.nl:81/oxigun/kempo-kaart.JPG
niet uitdremelen maar spuiten natuurlijk
chinees ene kant, draak andere.
edit: plaatjes te groot. is nu url
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Ik heb nog niet het Command&Conquer logo in een kast gezien. Of het allied logo, soviet logo, yuri's logo, nod logo, gdi logo.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
pics als ie klaar is????Op maandag 04 maart 2002 08:25 schreef RixTeR het volgende:
Allied logo hoef je niet zo gek lang meer op te wachten...hij zit er bij mij aan te komen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Verwijderd
jahoor, komt alleen niet uitgesneden maar in zandstraal 3D op de voorkant van mn caseOp maandag 04 maart 2002 08:34 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
pics als ie klaar is????
das dus dat idee wat je me spiegels hebt, alleen ik flikker er denk ik 3 lagen op
Of toch die van het "empire"?
Verwijderd
REBELLION

EMPIRE

mja duidelijk de REBELLION
a;hoewel...dat empire is ook vet natturlijk
moeilijk man, dat kiezen
Zorg dan wel effe dat je de mooie echte originele hebt, die van de rebels klopt geloof ik niet helemaal.Op maandag 04 maart 2002 10:06 schreef RixTeR het volgende:
voor mij is het niet zo moeilijk kiezen!!!!!!!
REBELLION
[afbeelding]
EMPIRE
[afbeelding]
mja duidelijk de REBELLION
a;hoewel...dat empire is ook vet natturlijk
moeilijk man, dat kiezen
Jah, sloop dan meteen het superdeboer logo van de voorgevel van de lokale superdeboer en plak die op je comp
Even over het kiezen. Dat empire logo is rete moeilijk te frezen.
Allemaal? Ben jij wel goed bij? Dat zijn er volgens mij 100 stuks. Verf dan meteen de kast helemaal blauw!Op maandag 04 maart 2002 10:29 schreef era.b het volgende:
De smurfen
Verwijderd
Kan ook dan mag hij kiezenOp maandag 04 maart 2002 10:31 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Allemaal? Ben jij wel goed bij? Dat zijn er volgens mij 100 stuks. Verf dan meteen de kast helemaal blauw!
ja tuurlijk zonder letters. en als je plaatje nodig hebt dan scan ik me lidmaatschapskaart wel ff wat beter in. dit is vrij bagger qualiteitOp zondag 03 maart 2002 18:46 schreef Blue_Tweaker het volgende:
[..]
hey ik ook..alleen die draak en die chinese tekens da..
![]()
de chinese tekens betekenen trouwens:
Shaolin Kempo
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
yin & yang logo, met daaroverheen een draak.....maargoed,
eerst ff doorsparen voor een nieuwe case.

(Credits: Regenboog.net
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
mja, ik heb hem even rechtstreeks van de SW site afgejat...en dat is zeker niet origineelZorg dan wel effe dat je de mooie echte originele hebt, die van de rebels klopt geloof ik niet helemaal.
enne over dat frezen...met een dremel is dat toch niet zo'n punt
Look, it's a Flying Monkey!Op maandag 04 maart 2002 15:54 schreef Type het volgende:
deze 'vlek' komt er bij mij op
[afbeelding]
mogen jullie zeggen waar het op lijkt
Wololoo
kruising tussen:Op maandag 04 maart 2002 15:54 schreef Type het volgende:
deze 'vlek' komt er bij mij op
[afbeelding]
mogen jullie zeggen waar het op lijkt
zeepaardje
eend
vogel
slang
Kortom, een zevs!