Ik zoek een 128 mb compact flash kaartje maar er zijn veel verschillende merken.. is er nog verschil in kwaliteit kwa toegankelijkheid van het geheugen of de snelheid ?
greetings
greetings
Wat is dat voor flutopmerking?Op zaterdag 02 maart 2002 19:03 schreef Aico het volgende:
Ja er is verschil. Zoek met google naar reviews zou ik zeggen.
Verwijderd
Ja man. Echt VERDOMME BRAAK. Als je wilt helpen doe het dan ook, zo kom ik ook wel aan tech posts. Jezus, dit kun je overal wel posten. Als je wilt helpen doe het dan concreet.Op zaterdag 02 maart 2002 19:07 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Wat is dat voor flutopmerking?
Kun je niet gewoon antwoorden, _MaLa_ stelt een simpele vraag.
Verwijderd
Voorkom dit soort postings.Op zaterdag 02 maart 2002 23:32 schreef kingofhill het volgende:
waar is het vol
Op zondag 03 maart 2002 12:32 schreef _MaLa_ het volgende:
maar er zijn altijd mensen met flut opmerkingen wat doe je hier dan eigenlijk vraag ik me wel eens af ?
zulke opmerkingen horen in hk thuis of helemaal niet op got
Het beste is om er geen aandacht aan te besteden. Mocht het echt te erg worden, post dan ff in SU. Een topic kan namelijk helemaal verkloot worden door discussie over iets totaal offtopic's, en niemand wordt er beter van.Op zondag 03 maart 2002 13:19 schreef bazs2000 het volgende:
[edit tevens offtopic]
Ik snap niet waarom er mensen zijn die meteen blaten dat iemand de search moet gebruiken of moeten Googlen.
Wil je zoiets zeggen, zorg er dan voor dat je zelf heb gezocht.
* bazs2000 wordt zo langzamerhand een beetje simpel van dit soort figuren.
maakt eigenlijk niets uit...Op woensdag 06 maart 2002 12:52 schreef _MaLa_ het volgende:
zit een beetje te twijfelen tussen sandisk en dane alec ...
er zit nie zo veel prijs verschil in kwa normale winkels en postoorders
who can help me ?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
jah dane alec 90 euro bij dynabite en bij de vobis smardisk is 95 euroOp woensdag 06 maart 2002 13:17 schreef Mooooody het volgende:
[..]
maakt eigenlijk niets uit...
qua snelheid niet (we praten over ms.) en qua prijs dus ook niet...
gewoon naar een normale winkel en kopen die hap
(dynabyte heeft 128 mb volgens mij in de aanbieding)
ikzelf heb sandisk genomen, omdat deze even duur was als andere merken bij die winkel en sandisk toch wel bekend staat als betrouwbaar merk...
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
hoeveel euro heb jij er voor betaald ?Op woensdag 06 maart 2002 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelf de 128MB Sandisk. Rap zat en doet het verder prima.
Waarom moet het echt een paar ms sneller zijn dan? (als dat al het geval is)
Verwijderd
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
huhOp woensdag 06 maart 2002 15:01 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Kappen met dat off-topic gezeur
Anders ga ik waarschuwingen uitdelen en posts verwijderen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
feestje gehad ?Op woensdag 06 maart 2002 16:15 schreef Mooooody het volgende:
[..]
huh
oh nee...ik vat 'm alOp woensdag 06 maart 2002 16:25 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
feestje gehad ?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq