ik heb een nieuwe patch voor medal of honor gedownload. alleen hij kan het spel niet vinden. iemand een oplossing??
Legale of illegale versie ?
Heb je toevallig je windows gereinstalled en je MOHAA niet opnieuw geinstalleerd? Het kan zijn dat je registry wat keys mist
Dan zoek je het zelf uit
Mja, als je geholpen wilt worden, mag je je wel een beetje anders opstellen...
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Daar gaat het juist om, als je daarna MOHAA niet opnieuw installeerd mis je een aantal keys in je registry waardoor het dus kan zijn dat je patch geen MOHAA vindt ... Volgende keer even goed lezen ...Op zaterdag 02 maart 2002 19:07 schreef DeadlyPoison het volgende:
windows opnieuw installeren is toch klinklare onzin? heb het net gedaan. doe het zo vaak.
LOL! lezen is ook lastig.Op zaterdag 02 maart 2002 19:07 schreef DeadlyPoison het volgende:
windows opnieuw installeren is toch klinklare onzin? heb het net gedaan. doe het zo vaak.
Nou ja, in ieder geval kun je het best gewoon MoH ff opnieuw installeren, zodat die regkey er weer gewoon in komt.
En dan de safegames natuurlijk ergens bewaren.
/edit:
O shit, nu lees ik zelf ook niet goed, presies dit antwoord is al gegeven.
🌞🍃
Op zaterdag 02 maart 2002 19:35 schreef DataBeest het volgende:
[..]
LOL! lezen is ook lastig.
Nou ja, in ieder geval kun je het best gewoon MoH ff opnieuw installeren, zodat die regkey er weer gewoon in komt.
En dan de safegames natuurlijk ergens bewaren.
/edit:
O shit, nu lees ik zelf ook niet goed, presies dit antwoord is al gegeven.
'Op zondag 03 maart 2002 10:55 schreef zephyer het volgende:
[..]
Hier moet je naar kijken!!
Het is natuurlijk niet mogelijk om de US patch over de europese te zetten (in theorie)
stelletje mongolen bij ea vonden het cool om eerst de nl gamer te naaien met een NEDERLANDSE mohaa... en daarna ff vrolijk te zorgen dat het niet normaal te patchen is... er komt een algehele 1.2 patch ook voor de nl versie maar dat duurt nog ff
kheb het helemaal gehad met ea
blup
[off topic]Op zondag 03 maart 2002 11:45 schreef eendje het volgende:
[..]
'
stelletje mongolen bij ea vonden het cool om eerst de nl gamer te naaien met een NEDERLANDSE mohaa... en daarna ff vrolijk te zorgen dat het niet normaal te patchen is... er komt een algehele 1.2 patch ook voor de nl versie maar dat duurt nog ff
kheb het helemaal gehad met ea
Alleen maar vanwege het bovenstaande ?
No offence, maar is dat niet wat snel ?
[/off topic]
ook omdat ze met b&w geen mogelijkheid tot het insatlleren van de engelse game gaven... en je er het zelfde gedonder mee had.. dooood klinkt toch echt niet als het engelse deathhhhhh.Op zondag 03 maart 2002 11:52 schreef zephyer het volgende:
[..]
[off topic]
Alleen maar vanwege het bovenstaande ?
No offence, maar is dat niet wat snel ?
[/off topic]
blup
Verwijderd
Om maar ff op mijn post in [topic=421725/2/25] terug te komen.
Om de US patch over de nederlandse versie te kunnen installeren moet je de volgende key in je registry hebben:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\Medal of Honor Allied Assault\1.1.12.200]
Dit werkt echt
Om de US patch over de nederlandse versie te kunnen installeren moet je de volgende key in je registry hebben:
Dit werkt echt
je kan hem installeren, maar dan krijg je wel engels en nederlands door mekaar gemixed en dat is helemaal 3x nixs...Op zondag 03 maart 2002 14:09 schreef Bootfailure het volgende:
Dit werkt echt
tis zowiezo debiel dat je regkey moet editen om een patch te kunnen installeren voor je LEGALE spel...
blup
Ik kan de patch ook nog steeds niet installeren. Ik heb de engelse versie.......
Heb de uk en vs patches geprobeerd. de key in het register toegevoegd enzovoort....
Nou maar wachten op de 1.2 patch ofzo
Heb de uk en vs patches geprobeerd. de key in het register toegevoegd enzovoort....
Nou maar wachten op de 1.2 patch ofzo
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
lol dit werkt dus. thanks m8Op zondag 03 maart 2002 14:09 schreef Bootfailure het volgende:
Dit werkt echt
maak van 200 100 en dan werkt de uk patch
Maak nadat je hem gepatcht hebt van die 100/200 weer 280 en je hebt weer de nl versie, gepatcht en al.
ff noob vraag: waar vind ik mijn registry
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
start/uitvoeren/ regedit intypen en je zit in het register.Griepzooi schreef op 20 december 2002 @ 14:21:
ff noob vraag: waar vind ik mijn registry
Hier gaan we geen oud topic voor omhoog schoppen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()