Toon posts:

kan niet inbellen op friaco met isdn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb net mijn friaco account gekregen maar het lukt me niet op intebellen met isdn. Als ik mijn 56k modem gebruik ken ik inbellen zonder probleem, maar met isdn krijg ik de fout:

651 de modem of een ander verbindingdsapparaat heeft een fout gerapporteerd.

Ik ook het account van mij pa geprobeerd(staat op een ander tel nummer) daarbij kan ik ook niet inbellen met isdn maar wel met 56k(zou toch niet moeten kunnen want ze checken toch het nummer waarmee je inbeld?)

Ik heb al een mail naar de helpdesk gestuurd maar nog steeds geen antwoord dus ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen.

Oh ja ik denk niet dat ik het verkeerde inbelnummer heb opgegeven want anders zou ik niet met mijn modem kunnen inbellen, right?

wat wel vreemd is dat ik op mijn pa's account kan inbellen alhoewel hij op een anders nummer staat geregistreerd.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:28

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Heb je dan niet gewoon een analoog abbootje?
Dan kun je idd, net met isdn inbellen.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Onzin. Er bestaan geen "Analoog" of "ISDN" abbo's bij FRIACO van Netsource, er is maar *1* abbo .. ThuisNet. (d.w.z er zijn wel meedere abbo's maar ik neem aan dat we het over thuisnet hebben.)

Let wel even op.. je ISDN modem zit direct op je NT1 kastje aangesloten, terwijl de 56k modem via de MonoVox (of hoeze die Analoog <- -> ISDN converter nu noemen) en het ZOU wel eens kunnen zijn dat de poort die de 56k gebruikt een *ander* nummer gebruikt (je hebt er 4 :) ) dan de direct ISDN aansluiting op je NT1. En dat zou heel goed kunnen veklaren waarom jij niet kan inbellen met je ISDN maar wel met je 56K die toch over dezelfde lijn lopen maar via andere poorten en wellicht andere nummers.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:28

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op zaterdag 02 maart 2002 18:43 schreef tazzman het volgende:
Onzin. Er bestaan geen "Analoog" of "ISDN" abbo's bij FRIACO van Netsource, er is maar *1* abbo .. ThuisNet. (d.w.z er zijn wel meedere abbo's maar ik neem aan dat we het over thuisnet hebben.)
Hum sorry hoor, dacht daar meteen aan omdat ze dat bij wanadoo wel hebben.
Ben ik zelf tegen aangelopen, wil je isdn krijg je analoog.
Wist niet of friaco dit ook had. Heb zelf allen thuisnet van hun. :)