Toon posts:

NTFS partitie weg, foutcodes PM 4.0 na flash video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag mijn videokaart, Asus V7700, geflashed en dat was geen goed idee. Na een hoop peentjes zweten en flashen met een andere bios werkt ie weer.

Maar, en ik weet niet of dit verband houdt met het flashen, ik kan de partitie waar win2000 op staat niet meer benaderen. Alleen met Partition Magic (versie 4,0, hoger heb ik niet) kan ik de partitie nog wel zien. PM geeft de volgende foutcodes als ik de schijf check:

Error #1649 Log file contains more that 4Mbytes

Error #1516 Partition Impropely dismounted

Error #1627 Upcase Table Incorrect, File %lu (%lu)

Heb de search gebruik heb wel iets gevonden van partition impropely dismoutned maar de oplossingen (chksdk /f) werken niet.

Ben nu op zoek naar data recovery programma's maar is er een manier dat ik de partitie 'gewoon' weer aan de gang kan krijgen.

Moet er wel bijzeggen dat de laatste weken de pc pal na het opstarten van 2000 een minuut of vijf staat te ratelen, geluid lijkt een beetje op "grnnnnnnnnnnnnnnnnn". Volgende de drive fitness test van IBM verkeren de schijven in goeie conditie.

Graag wijze raad.

[offtopic en flauw]miniplaybackshow-flashback " ik ben paveway, ben 22 jaar en doe een harde schijf na "grnnnnnnnnnnn""[/offtopic en flauw]

Verwijderd

Download PM 7.0 en Norton Utilities op de website van de makers. Probeer het daarmee eens. PM 4.0 lijkt me veel te oud voor NTFS van win2000.

Verwijderd

Topicstarter
Kan niet, de versie's op de sites van de makers zin demo's

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Type voor PM7 eens een willekeurege serial beginnend met bladiebladiebla , das best lachen hahaha (werkt die dus wel al zegt ie van niet).

edit: Weggehaald en een officiele waarschuwing voor je

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 18:31 schreef Paveway het volgende:
Kan niet, de versie's op de sites van de makers zin demo's
Demo of niet, ze zijn goed bruikbaar. En zoals hierboven wordt gezegd, werkt ook met verzonnen serial of helemaal geen serial (gewoon leeg laten en foutmelding wegklikken).

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de demo's gedownload, laat we weten of het gelukt is.
Pagina: 1