Wat is de hostingprovider dan? Het is toch zo dat tweakers en fok op hun eigen servers draaien, en geen ruimte van een of andere hoster in hebben gekocht?Van weblog.fok.nl
Als antwoord op de vraag van velen kan je hier het "Uitgebreide B&H forum" vinden. Opgestart n.a.v. een topic in het B&H-forum gestart door Danny, of er vraag was naar een x-rated forum. Omdat de hostingprovider dit niet toeliet hebben CraZaay en ik het verder uitgewerkt.
nu heeft t.net eigen servers, maar vroegen hadden ze dat nog nietOp zaterdag 02 maart 2002 17:50 schreef Conquistador het volgende:
[..]
Wat is de hostingprovider dan? Het is toch zo dat tweakers en fok op hun eigen servers draaien, en geen ruimte van een of andere hoster in hebben gekocht?
Waarom vraag je dat hier 
Ik denk dat ze dit soort zaken bij fok zelf minstens even goed zullen weten
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Omdat het hier over computers gaat meestal heOp zaterdag 02 maart 2002 17:54 schreef Duracell het volgende:
Waarom vraag je dat hier
Verwijderd
Sja, ik weet niet wat je hier daarover wilt vragen eigenlijk? FOK zit op de servers van tweakers.net, in het contract staat dat oa. adult content niet is toegestaan. Ze hebben dus blijkbaar ergens een hostingaccount genomen voor adult content, of het officieel van FOK! is of een initiatief van de bezoekers kun je beter daar vragen.
Overigens passen dit soort vragen beter in [forum=15], maar ik sluit hem aangezien hij simpelweg niets met GoT of tweakers.net te maken heeft
Overigens passen dit soort vragen beter in [forum=15], maar ik sluit hem aangezien hij simpelweg niets met GoT of tweakers.net te maken heeft
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()