Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Terug naar fabrieksinstellingen Compaq Thin Client

Pagina: 1
Acties:
  • 1.077 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo...

Heeft iemand een idee/ suggestie om een Compaq Thin Client (Evo T20) te resetten naar zijn fabrieksinstellingen ?
Er zitten geen jumpers op of iets dergelijks...
en ik kan ook niet in de bios komen ik zit gewoon muurvast ;(
Er zou hiervoor een hot key moeten zijn : TAB Home END <- -> maar deze werkt niet .. misschien andere foefjes ?

alvast bedankt ..

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Heb je in de handleiding gekeken, staat daar iets over? Is er niet zo'n compraq restore ceedeetje?

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 11:26

Nulnulnix

BOFH

Al geprobeerd om bij het aanzetten de G-knop ingedrukt te houden? (Op de Wyse WBT's wil dat nog wel helpen, misschien ook op Compaq).

En dat noemen we dus de "G-spot"... :o

We have just one world, but we live in different ones...

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 19:09
Welke Evo T-20 heb je?

er zijn verschillende uitvoeringen, namelijk met Windows CE en met Windows NT kernel.

Die met CE kan je heel makkelijk resetten,zit me alleen ff te bedenken hoe het ook al weer moest.

Die met Windows NT kan je wel vergeten.
Daarvoor moet je dat ding flashen en de originele fabrieksshit erin zetten en aan die images is niet te komen.

Mijn advertenties op V&A

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:12

ChUcKiE

Dus........

Kun je um van afstand benaderen met Compaq Thin Client manager?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Topicstarter
Het is de uitvoering van windows ce, er zit geen cd speler bij en remote kan ik hem ook niet benaderen want er is een probleem met de netwerk instellingen.. maar deze kan ik op dit moment niet wijzigen ... in de handleiding staat verder niets zinnig waar ik mee verder kan... ik zal die "Toets G wel eens proberen.. maar had dit al geprobeerd dacht ik..

Verwijderd

Topicstarter
Thnx... allemaal die G-spot tip werkt nu wel .. heb hem ingedrukt gehouden bij afsluiten en opstarten..... :)

• TeH_oNe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

Sorry dat ik nog reply op deze topic maar ik kan die gknop niet vinden en heb ook geen manual ervan .

weet iemand waar die g knop zit bij zon windows ce versie?

what?

Verwijderd

ik ben bekend met de HP thin client (Hp->Compaq Compaq->HP).
Hier kun je het OS image donwloaden en vervoglens op usbkey zetten. Zo kun je terug naar de frabrieks instellingen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

TeH_oNe schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:36:
Sorry dat ik nog reply op deze topic maar ik kan die gknop niet vinden en heb ook geen manual ervan .

weet iemand waar die g knop zit bij zon windows ce versie?
Kun je toch erg makkelijk vinden met de kleinste moeite?
Ga naar www.hp.com, klik op "Support & Troubleshooting", klik op "See support and troubleshooting information", en vul "t20" in -> enter, klik op "Compaq Evo Thin Client t20", klik onder "self-help resources" op "> manuals (guides, supplements, addendums, etc)", kies nu een van de 20 handleidingen, Quick References, etc.

Afbeeldingslocatie: http://h200007.www2.hp.com/bc/images/support/productInfo/SupportProductImage/pic17184.gif

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Misschien niet helemaal het goede topic maar kan iemand mij vertellen hoe ik in de admin mode kom van een HP thin Client T510. ik heb al van alles probeerd bijvoorbeeld een shift vasthouden of "tappen". Maar helaas heeft nog niks tot een resultaat geholpen.

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 14:57
Google hit 1 voor "hp thin client t510 login as administrator":
http://h30499.www3.hp.com...tion-Manager/td-p/5726841
Niet alleen shift, maar:
"CTRL-ALT-DEL to Log Off....Hold left shift down whislt logging off."

[ Voor 19% gewijzigd door sjimmie op 22-07-2014 15:18 ]

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Verwijderd

bedankt voor je reactie. Had alles op die pagina al uitgevoerd, maar helaas werkt het nog niet.zoals in mijn vorige bericht het vast houden van shift en tappen werkt niet, ook niet na het opnieuwe uitloggen/inloggen.

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 14:57
Niet alleen de shift vasthouden.
Opstarten, ctrl-alt-del, logoff klikken en dan nog tijdens het uitloggen de linker shift vasthouden. Zo werkte het bij mij altijd met die HP Txxx dozen. Je moet dan inloggen als "Administrator" en niet weer als de gewone user.

[ Voor 3% gewijzigd door sjimmie op 22-07-2014 15:29 ]

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Misschien niet helemaal het goede topic
Nee, inderdaad...

Als je vraag topicwaardig is, open dan een eigen topic. Is het niet topicwaardig, ga dan ook niet een stokoud topic van een ander over iets anders ervoor schoppen :o

Dicht, oude }:O }:O graag in de sloot laten.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.