Toon posts:

Supreme snowboarding en XP?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht laat ik weer eens een stukje gaan snowboarden, maar helaas blijkt dit spel niet te werken onder xp.
Is er misschien een patch of fix bekend voor dit spel?

Ik krijg wanneer ik hem opstart de melding "application failed to initialize properly". Op de website van infogrames staat er ook niets over.

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
raar.. ik heb ook XP en supreme snowboarding werkt hier perfect.. zeer tof spel :)

heb je de laatste patch geinstalleerd?

link : http://www.housemarque.com/gfx/supreme/SSB_UPDATE_1035.EXE

Verwijderd

Topicstarter
nee, die nieuwe patch had ik al. En dat maakte geen verschil. Zou het iets te maken kunnen hebben met direct x 8.1?
volgens mij ondersteund ie enkel direct x 6 & 7.

Wanneer ik display_config.exe draai kan ik kieszen uit twee videokaarten die beide nvidia(undefined) heten. Dit lijkt mij ook niet geheel te kloppen.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ook al onder "compatibiliteits-modus" geprobeerd. Rechterklik op het programma wat je wilt uitvoeren, eigenschappen en dan de compatibiliteit op bijv. Win 98 zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 20:08 schreef Compubiter het volgende:
Ook al onder "compatibiliteits-modus" geprobeerd. Rechterklik op het programma wat je wilt uitvoeren, eigenschappen en dan de compatibiliteit op bijv. Win 98 zetten.
Hmm, nee. Heeft helaas geen verandering tot gevolg.

Verwijderd

ergens op een forum gevonden werkt voor mij. wellicht handig voor iemand die deze game af en toe nog eens speelt

Hi guys,

Here's the sollution for the 0xc000005 error

go to the map where you installed SSB, mostly it would be c:\)games\supreme remove SUPREME.EXE and after that install update 1.035.

Now it should work fine...

Grtzzz, Jochem

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Dank je Jochem :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.