Toon posts:

mohaa mp vs dod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is volgens jullie het beste? De moedal of honor multiplayer of de half-life mod day of defeat? ik vind day of defeat veel beter maar dat is mijn mening.de gameplay aub net over de graphics en zo beginnen.
say it here.(8>(8>

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
MOHAA natuurlijk alleen Mohaa heeft wel van die irri ventjes die alleen met bazooka rond schouwen en dat verneukt mohaa een beetje voor de rest is ie beter dan DoD

Verwijderd

DoD heeft nu ook van die zware machinegeweren, is ook niet leuk, en soms als er een op de grond ligt zie je hem zowat niet.. en de helft van de maps zijn totaal niet gebalanceerd bij DoD..

MoHAA ken ik alleen van de demo online, vind niet zo wow, maar moet dat nog n keer testen om mn mening te geven daarover..

Verwijderd

MoH is veeeeeeeeeel te traag...
Geef mij maar counterstrike

Verwijderd

MOH:AA is cool, maar soms inderdaad nogal traag, zowel qua gameplay als de servers...

Vooral snipen met een team game is leuk, moet je natuurlijk wel een paar teammates hebben die je cover geven, anders wordt je zo in je rug neergeschoten.

En met de Free for All games, kun je lekker raggen met een Thompson of shotgun.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 14:53
MOHAA by far, maar dat is ook logisch, halflife is veel te oud om nu nog een beenbrekend spel mee op te starten, CS kwam op de goeie tijd dod te laat.

• FleshY
  • Laatst online: 09-01 17:53
Op zaterdag 02 maart 2002 18:15 schreef Mini-bad het volgende:
MoH is veeeeeeeeeel te traag...
Geef mij maar counterstrike
Net of dat wachten als je dood bent leuk is. OK dan moet je niet zoveel dood gaan maarja je kunt niet altijd blijve leven!

Verwijderd

neej, maar dan heb ik nog liever een spel als quake ofzo.
Het gaat snel, en kunt meteen naar je dood weer beginnen.
TFC is ook wel geinig

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
MOH AA is een zwaar afgezaagde multi-player
DOD brengt tenminste nog iets nieuws

ik vind ze allebei verre van super,
maar als ik er echt 1 moest kiezen, dan toch maar MOH AA
omdat je daar iets meer mogelijkheden hebt qua gameplay,
maar verder sucked de multi-player like hell :r

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Beide spellen zijn van het type spawn - ren naar voren - schiet - sterf - respawn - ren naar voren... type. Daar vind ik geen reet aan. Bij MOHAA kan je wel roundbased spelen, da's nog wel aardig. Maar toch niet leuk.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Op zaterdag 02 maart 2002 17:20 schreef DbTs het volgende:
Wat is volgens jullie het beste? De moedal of honor multiplayer of de half-life mod day of defeat? ik vind day of defeat veel beter maar dat is mijn mening.de gameplay aub net over de graphics en zo beginnen.
say it here.(8>(8>
MOHAA is mooier en gameplayer is beter, dat is mijn mening!

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
Op zaterdag 02 maart 2002 20:11 schreef Captain Pervert het volgende:
Beide spellen zijn van het type spawn - ren naar voren - schiet - sterf - respawn - ren naar voren... type. Daar vind ik geen reet aan. Bij MOHAA kan je wel roundbased spelen, da's nog wel aardig. Maar toch niet leuk.
best aardig, maar toch niet leuk? vertel..

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:21
dat schieten, dood respawn systeem zit toch bij alle multiplayer games. En ja ik vind Mohaa nog steeds de beste MP hebben die ik tot nu toe ben tegengekomen. De sfeer die de levels hebben vind ik goed.

Klinkt misschien een beetje debiel maar als ik bijvoorbeeld stalingrad speel dan heb ik echt het idee in een oorlog te zitten al speel ik maar tegen 1 persoontje... (die veeeeel beter is als mij :D)

Verder heb ik dod niet gespeeld dus ik kan ik daar niks over zeggen maar Halflife mods zijn naar mij mening passé (en dat zeg ik terwijl ik een map voor counterstrike aan het bouwen ben |:(

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 20:11 schreef Captain Pervert het volgende:
dus gij zo eentje die als em dood is graag wacht tot de volgende game begint wat ongeveer wel eens een 5 minuten kan duren.Dat is juist het leuke aan respawn! je kan altijd verder spelen ipv te wachten.

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:21
Denk dat het heel persoonlijk is welke je leuker vind. Ik vind de hele 'feel' van DoD gewoon veel beter dan die van MoH:AA.
Maar ja, zoals ik al zei, is puur persoonlijk.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

[
Op zondag 03 maart 2002 15:06 schreef DbTs het volgende:
dus gij zo eentje die als em dood is graag wacht tot de volgende game begint wat ongeveer wel eens een 5 minuten kan duren.Dat is juist het leuke aan respawn! je kan altijd verder spelen ipv te wachten.
Ja, dat is veel taktischer en spannender. Respawnen zuigt.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

DoD is absoluut leuker, ik ben verslaafd.

De vos loopt door het bos.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ik zelf kies toch voor DoD. Want ik vind de gameplay daar iets leuker. Iets meer teamplay, sneller als mohaa en de levels zijn leuker (tot nu toe dan). Mohaa is wel veel mooier, maar het gaat zo traag en echt goeie servers heb ik eigenlijk nog niet echt gezien, maar komt ook omdat ik het pas een paar keer heb gedaan.

• Alphafox
  • Laatst online: 27-01 13:42

Alphafox

wat zeggie!

MoH:AA vind ik ook veel beter, niet alleen de grafische sh*t maar ook de gameplay is veel beter, vooral de objective based mp is top! hier kan je online echt uren mee zoet zijn!

my advise buy Medal of Honor: Allied Assault

wisdom is rarely common

Verwijderd

ik vind ze allebei kickuh :)

maar bij dod zijn de ventjes soms wat onduidelijk..

Verwijderd

Dod heeft een veel beter sfeer, en speelt lekkerder.
ook een leukere gameplay

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 13:38
Dod is zwaar beter. MoHAA is gewoon lomp raggen :X .

Steam

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
beide gespeeld en tot de conclusie gekomen dat ze zuigen
(ieder zijn eigen mening)

• Daan
  • Laatst online: 23:18
Op vrijdag 17 mei 2002 23:48 schreef JeanLucPicard het volgende:
Dod is zwaar beter. MoHAA is gewoon lomp raggen :X .
Right, nooit MOH:AA gespeeld zeker.

Verwijderd

Ten eerste is mohaa alleen maar raggen met respawn aan en zonder respawn gewoon een zwaar tactisch gaaf spel .

Ten tweede vind ik je geen goede speler als je met 60 kills bovenaan staat en toch een stuk of 80 deaths hebt.
Ik vind dan dat je een score van -20 hoort te hebben
maarja.... thats me >:)

Ten derde vind ik dat ik altijd gelijk heb ,omdat ik mezelf vertrouw :+

P.s: best wel offtopic ,want ik heb Dod nooit gespeelt :)

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07-2025

Dracul

Ooh yeah!

Als je DoD draait in een 1280x960 resolutie met 4xFSAA en 64taps Anisotropic Filtering ziet het er toch nog wel aardig uit.
DoD heeft mijn keus. MoHAA is veel te traag en de gameplay zuigt.

Verwijderd

Ik vind DOD echt een k*t spel het zou vast echt zijn dat die crosshair beweegt maar das echt zwaar klote.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-01 16:34
Ik heb MoHAA noch DoD online gespeeld, maar MoHAA is een betaalde game die ook een Singleplayer heeft en DoD is een gratis game die alleen maar Multiplayer heeft dus ik vind de vergelijking niet helemaal perfect :)

The devil is in the details.

Pagina: 1