ja natuurlijk elke week voor de extra glans, en alle krasjes vedwijen als sneeuw voor de zon en dat voor maar 7,95 euroOp woensdag 27 maart 2002 19:57 schreef Peertje het volgende:
[..]
Smeer je die wel eens in met turlewax?
1x ericsson a1018s en een sagem820
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Verwijderd
a2618s grote kompe broetje van de t29s zelfde fucnties 2 x zo groot kijk voor ringtones op www.themelodiefactory.com
Sony CMD-C1
Nokia 8850
Nokia 8210
Siemens S45
eerste 3 vertonen allemaal kuren en hebben voornamelijk als functie het wegroesten in mijn nachtkastje/staptelefoon
Nokia 8850
Nokia 8210
Siemens S45
eerste 3 vertonen allemaal kuren en hebben voornamelijk als functie het wegroesten in mijn nachtkastje/staptelefoon
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Nokia 6110, al een oudje
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Nokia 8210, sinds vorig jaar juni.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
GSM:
Samsung SGH-A300
Samsung SGH-A300
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Bij mij precies hetzelfde verhaal.Op maandag 11 maart 2002 18:53 schreef Yoshida het volgende:
Bosch 909s
(via de ib-studentenactie van ongeveer een jaartje geleden...)
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Nouja maakt ook niet uit, maken kunnen ze niet hij was weer eens goed kapot bovenkant lag helemaal open en daarvoor deed die het ook al niet goed (ging steeds uit tijdens het bellen) dus al die niet meer nieuwe is te leveren dan moeten ze maar de nieuw-waarde van toen ik hem kocht gevenOp woensdag 27 maart 2002 19:38 schreef Wisey het volgende:
[..]
Be quick...want nokia heeft hem uit productie genomen
heb ff geen zin om plaatjes op te zoeken... 
nokia 3210 (dient alleen nog als wekker en backup telefoon)
nokia 3330 (is al verkocht)
sonyericsson t68i
nokia 3210 (dient alleen nog als wekker en backup telefoon)
nokia 3330 (is al verkocht)
sonyericsson t68i
Verwijderd
Fantastische toestellen!
waren erg prijzig maar zeker de moeite waarde he!
Een Philips Ozeo 8@8
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Ook een leuke telefoon. Ik heb zelf een Siemens C35i
/Offtopic modus on
Wat is deze pizza lekker zeg
/Offtopic modus off
/Offtopic modus on
Wat is deze pizza lekker zeg
/Offtopic modus off

Sagem was mn eerste telefoontje, ligt nu weg te rotten zo'n beetje.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Euh ik heb mn T29s ( waarmee ik in de database sta ) weg gedaan en nu heb ik een 6210 kan dit gewijzigd worden ??
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
hmm najah dan zie ik het wel ..Op zondag 31 maart 2002 00:18 schreef haas het volgende:
Ja dat kan
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Siemens Postbank M35i
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Philips Savvy dualband met 'Oranje PrePaid Pakket', van het ek 2000.
Het is lastig om je specs up to date te houden
Nokia 6210 @ DutchTone 360 
Ericsson t28s @ Dutchtone prepaid reserve gsm
Pokkeline Swing 200 @ kpn prepaid.
gekregen
Ericsson t28s @ Dutchtone prepaid reserve gsm
Pokkeline Swing 200 @ kpn prepaid.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Siemens S35i, en mijn oude C25 ligt ook nog vast ergens
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik heb een Siemens M35i, maar ook nog oude Nokia 5110, Ericsson A1018S en zelf een pocketline Swing (Alcatel)
Verwijderd
Rofl ik hoop voor je dat de Accompli nieuwe firmware heeft gekregen. Omdat wij de websites van motorola maken kregen we de 1ste accompli die Nederland binnenkwam op kantoor om in te scannen als 3d image. Ik zette dat ding aan, drukte her en der met de pen op het display, en hij liep meteen vastOp zaterdag 09 maart 2002 13:52 schreef Phantom het volgende:
Motorola Accompli 008, gisteren gekregen
Heb ook al een tijd een Nokia 6210 liggen waar ik nix meer mee doe.
Heb nog nooit zo'n baggerproduct meegemaakt
Ik heb een Motorola M3188 en een hele lieve Nokia 8210. En het mooiste is, die Nokia WERKT gewoon
Siemens M35i
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Ik heb een Siemens M35i (ja, ik weet het postbank
) gebruik hem enkel voor SMS'en 
Voor het bellen gebruik ik mijn oude Trium Mars
Tis een prima telefoontje (hangt soms maar ach ben ik gewend van windows) ook al heb ik hem al langer dan een jaar
Voor het bellen gebruik ik mijn oude Trium Mars
Tis een prima telefoontje (hangt soms maar ach ben ik gewend van windows) ook al heb ik hem al langer dan een jaar
Siemens S45, relaxte phone al zeg ik het zelf 
Wat is er mis met de Postbank en/of Siemens? Ik heb niks tegen Trium hoor, maar waarom zou je met die M35i niet kunnen bellen?Op woensdag 03 april 2002 16:46 schreef erkens het volgende:
Ik heb een Siemens M35i (ja, ik weet het postbank) gebruik hem enkel voor SMS'en
Voor het bellen gebruik ik mijn oude Trium Mars![]()
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Heb er genoeg gehad maar gebruik nu de Nokia 8310
Verwijderd
Nokia 5110, al 3 jaar lang.
SMSjes sturen werkt niet meer en m'n display valt om't half uur uit, maar ik kan bellen en gebeld worden, en meer heb ik echt niet nodig.
SMSjes sturen werkt niet meer en m'n display valt om't half uur uit, maar ik kan bellen en gebeld worden, en meer heb ik echt niet nodig.
Verwijderd
mn2+ (oud ding maar handig als reserve phone)
siemens A35 (handig ding, jammer dat er geen trilfuntie opzit,
en de nokia 8210 ( fijn en mooi ding alleen de knoppies zijn een beetje wennen
siemens A35 (handig ding, jammer dat er geen trilfuntie opzit,
en de nokia 8210 ( fijn en mooi ding alleen de knoppies zijn een beetje wennen
Alcatel 511
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Een nokia 8210 met een 8310 frontje 
Provider = KPN
Provider = KPN
Heb er een nieuwe bij (voor tijdens het uitgaan): een Ericsson T18s
nokia 6210
en een oude Sagem voor uitgaan en zo
Siemens SL45i en straks een Nokia 7650.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nokia 8850 Gold Edition (met Ben Vaak 2 jaar)
Nokia 6210 (2001)
Nokia 6510 (2002)
Ben® Ondernemer (450 min)
Wie weet wat het jaar 2003 mij gaat brengen
Nokia 6510 (2002)
Ben® Ondernemer (450 min)
Een Nokia UMTS toestel met T-Mobil?Op maandag 08 april 2002 20:09 schreef Mark Olthuis het volgende:
T-Mobil is de naam van een Ben-partner in Duitsland. Er waren geruchten dat de naam Ben zou veranderen in T-Mobil.
Motorola V.66 met Dutchtone € 40
Nokia 6210 met Vodafone 360
Nokia 6210 met Vodafone 360
dualkaart
in de auto (met carkit) Nokia 6210
voor buiten de auto Nokia 8850
in de auto (met carkit) Nokia 6210
voor buiten de auto Nokia 8850
Verwijderd
[topic=462704/1]Op maandag 08 april 2002 23:01 schreef AleSyS het volgende:
Nokia 6510
HELP
Hey, ik heb al een week geleden gepost welke gsm(s) ik heb en nog steeds sta ik niet in de lijst. Ben ik vergeten of doet haas zijn naam gewoon afbreuk
?
Je staat er wel in, maar ik kan de lijst na het bijwerken niet zelf uploaden, dus ik zal vragen of dat weer kan gebeuren. Je bent dus niet vergetenOp dinsdag 09 april 2002 11:24 schreef LuCaS het volgende:
Hey, ik heb al een week geleden gepost welke gsm(s) ik heb en nog steeds sta ik niet in de lijst. Ben ik vergeten of doet haas zijn naam gewoon afbreuk?
Verwijderd
sinds 2 dagen, Siemens Sl45 
heb één probleem met dat ding : kan niet synchronizeren met GroupWise
( agenda en afspraken )
voor de rest, een perfect telefoon...
heb één probleem met dat ding : kan niet synchronizeren met GroupWise
voor de rest, een perfect telefoon...
Nokia 3310
Sony cmd-c1
Siemens koelkast met kleurenscherm
, stamt uit het jaar 0
.
Sony cmd-c1
Siemens koelkast met kleurenscherm
Siemens M35i (Voor de vrouw) Vodafone IZI prepaid
Sony Z5 (Voor mij) Vodafone 240 abbo.
Volgende..... een Siemens ME45 denk ik.
Sony Z5 (Voor mij) Vodafone 240 abbo.
Volgende..... een Siemens ME45 denk ik.
Geef mij maar V70...nokia 7210...nokia 8890...lekkah klein maar fijnOp dinsdag 09 april 2002 13:01 schreef normal888 het volgende:
Nokia 8855 asian onlyen een v70 Hk import
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Ben een trootse gebruiker van de SL45 gemodificeerd naar een SL45i met firmware V52.
en een Nokia 7110.
Binnenkort weer een nieuwe (abbo afgelopen
).
Hopelijk siemens SX45, nokia 7210 of 7650. (Ik zie wel).
en een Nokia 7110.
Binnenkort weer een nieuwe (abbo afgelopen
Verwijderd
hey, weet je of er software bestaat voor synchronizeren tussen groupwise en de sl45?Op dinsdag 09 april 2002 14:18 schreef Dani2001 het volgende:
Ben een trootse gebruiker van de SL45 gemodificeerd naar een SL45i met firmware V52.
en een Nokia 7110.
Binnenkort weer een nieuwe (abbo afgelopen).
ik heb gisteren de sl45 gekocht... leuk hoor... maar heb tot opheden geen software gevonden voor groupwise.
euh... wat heb je aan die I... SL45i
Groupwise 
Nooit van gehoord ik synchronise nooit sorry ik kan je hier niet mee helpen kijk anders een op een forum (hier, of een specifiek siemens forum) daar zullen ze je zeker kunnen helpen.
Wat je aan de sl45 heb ??
punt een, het werkt sneller (mijn sl45 is al een jaar oud, dus oude firmware, die van jou zal al nieuwe firmware hebben. Dus zal niet veel uitmaken)
punt twee, er is nu onder steuning voor java midlets, dit zijn zelf schrijfbare programma's die je op je telefoon kunt oploaden zodat je deze kunt gebruiken. Je kunt ze ook downloaden.
punt drie, er schijnt wat gedaan te zijn aan de beltonen dat deze beter klikken (ik heb er niets van gemerkt).
min puntje
T9 werkt niet meer, maar daar is wat aan te doen (MMC contents opnieuw op de telefoon zetten).
Maar de SL45 is zelf geen slechte telefoon. Als ik jou was zou ik er voorlopig van genieten.
Nooit van gehoord ik synchronise nooit sorry ik kan je hier niet mee helpen kijk anders een op een forum (hier, of een specifiek siemens forum) daar zullen ze je zeker kunnen helpen.
punt een, het werkt sneller (mijn sl45 is al een jaar oud, dus oude firmware, die van jou zal al nieuwe firmware hebben. Dus zal niet veel uitmaken)
punt twee, er is nu onder steuning voor java midlets, dit zijn zelf schrijfbare programma's die je op je telefoon kunt oploaden zodat je deze kunt gebruiken. Je kunt ze ook downloaden.
punt drie, er schijnt wat gedaan te zijn aan de beltonen dat deze beter klikken (ik heb er niets van gemerkt).
min puntje
T9 werkt niet meer, maar daar is wat aan te doen (MMC contents opnieuw op de telefoon zetten).
Maar de SL45 is zelf geen slechte telefoon. Als ik jou was zou ik er voorlopig van genieten.
NOkia 5110
Nokia 3330
die 5110 gebruik ik niet die ligt ergens in een stoffig hoekje
Nokia 3330
die 5110 gebruik ik niet die ligt ergens in een stoffig hoekje
I served in a company of heroes.
Verwijderd
goh... wat een leuke site die www.sl45.comOp dinsdag 09 april 2002 15:12 schreef Dani2001 het volgende:
Groupwise
min puntje
GroupWise(van Novell) is net zoiets als outlook,
maar dan beter.
motorola v50
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
nokia 8890 titan, zeer relaxed toestel.
http://www.nokia.com/phones/8910/popup2.html
beter als je de relaxte mensen kent...
http://www.nokia.com/phones/8910/popup2.html
beter als je de relaxte mensen kent...
Nokia 6210 met Ben vaak abbo
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Motorola v3690
Supertevreden hierover
Altijd ontvangst, hoewel ik wel Ben heb
Nooit problemen gehad.
Supertevreden hierover
Altijd ontvangst, hoewel ik wel Ben heb
Nooit problemen gehad.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
samsung a100
He effe die van mij ook posten:
Nokia 6210 al bijna anderhalf jaar in mijn bezit en het is en blijft een geweldig toestel.
Nokia 6210 al bijna anderhalf jaar in mijn bezit en het is en blijft een geweldig toestel.
sinds 1 week de Ericsson t65 met Ben vaak 1 jarig abo. geen aanschafkosten 
heerlijk telefoontje.. daarvoor heb ik 2 jaar met een siemens c25 gedaan en die doet het nog steeds perfect alleen wilde ik trilfunctie hebbuh
heerlijk telefoontje.. daarvoor heb ik 2 jaar met een siemens c25 gedaan en die doet het nog steeds perfect alleen wilde ik trilfunctie hebbuh
Ericsson t28s
Motorola V3690
Motorola V66
Motorola Koelkast
Nokia 3330
En binnekort nog de Ericsson t68i
Motorola V3690
Motorola V66
Motorola Koelkast
Nokia 3330
En binnekort nog de Ericsson t68i
Verwijderd