samba tng

Pagina: 1
Acties:

• wigwam
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 18:46
ik heb de nieuwste versie van samba tng gedownload van de webpagina. volgens de handleiding moet je eerst CC=kgcc ./configure doen om hem te installeren dat CC=kgcc is een bug in redhat schijnt ik installeer hem op een redhat 7.2 server.dat gaat nog goed vervolgens moet je make drukken en dan krijg ik op het einde deze fout

make: *** [rpc_client/cli_atsvc.lo] fout1

en vervolgens stopt de installatie ik heb samba tng nodig om mijn windows 2000 notebook om het netwerkt te laten draaien heeft iemand deze fout wel vaker gehad

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
om windows 2000 in je samba netwerk te laten draaien heb je echt geen samba tng nodig hoor...

A wise man's life is based around fuck you

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:09
kgcc is ook gcc alleen een andere versie, ik denk niet dat je dit op redhat 7.2 nodig hebt.

en inderdaad, gewoon samba kan je ook alles mee.

Verwijderd

hetiserglastiglezenalsdetopicstartervergeetdatinterpunctieeenwezenlijkdeeluitmaaktvanhettaalgebruikopeenforum

het is erg lastig lezen als de topicstarter vergeet dat interpunctie een wezenlijk deel uit maakt van het taalgebruik op een forum

Probeer er eens een leesbaar Nederlands verhaal van te maken :)

• wigwam
Met normaal samba gaat het niet. Op het moment dat je service pack 2 geinstalleerd hebt.is het over helaas.

• Sihaya
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sihaya

Pasfoto:

Is wat over? Hier draait Windows 2000 sp2 i.s.m. samba gewoon goed

signature has expired

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op zaterdag 02 maart 2002 16:51 schreef wigwam het volgende:
Met normaal samba gaat het niet. Op het moment dat je service pack 2 geinstalleerd hebt.is het over helaas.
onzin, draai hier ook sp2, check je samba config nog maar eens goed, (en ook je w2k config)

post anders eens je smb.conf

A wise man's life is based around fuck you

• wigwam
wat moet ik op mijn windows 2000 client veranderen dan ???? in mijn SMB config staat niet zoveel boeiends heb encrypte passwd maar uitgezet maar dat helpt ook niet.

• Sihaya
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sihaya

Pasfoto:

Encrypted passwords moeten aanstaan. Post eens je volledige smb.conf

signature has expired

Verwijderd

upgraden naar de nieuwste stable samba kan ook wel eens helpen, volgens mij is dat 2.2.3a op dit moment...
Pagina: 1