Tv-Out niet werkend te krijgen.

Pagina: 1
Acties:

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 22:48

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Topicstarter
Ik heb een barebone systeempje gekocht (Intel I810 chipset erop) zie http://www.xs4all.nl/~brain/i810 voor pics. (Groot)

Echter wat ik ook probeer ik krijg mijn TV-Out niet werkend. Er zit geen monitor op deze machine (ik doe alles via vnc).

Hij staat op televion ingesteld. op PAL-G (PAL-B na search op Got werkte niet). ik ben alle kanalen minimaal 10 x afgeweest maar nergens kom ik het signaal tegen van mijn systeempje.

Ik heb nu alles ingesteld als 640x480xtrue color, alle borders gehided en alles op PAL-G ingesteld.

Tevens heb ik beide mogelijkheden qua bekabeling geprobeerd (SVHS -> Scart en Tv-Out, TV-In), beide doen nix..

mensen nog met suggesties?

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
Ik snap het niet helemaal??? wat voor uitgang zit er op je videokaart??? En wat voor videokaart is het???
(bij mij (geforce 2 gts) moet ik het eerst softwarematig aanzetten...) en bij mijn laptop herkent ie dat ding meteen dat er 'iets' is aangeloten, en gaat hij op dual head werken).

Maar goed als hij een svhs uitgang heeft, en je sluit hem aan via de scart, dan zit er toch een kanaal op je tv die de scart ingang weergeeft??? (AV1, ext, o.i.d.)

ps: pics werken niet :?

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 22:48

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Topicstarter
Het is een Intel 810 chipset.

maaruh hij doet het al.. weet niet wat ik veranderd heb maar ik heb iig beeld :)

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.