Asus a7v266-m nergens te bekennen ?

Pagina: 1
Acties:

• Saicho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09-2023

Saicho

CMDR Sai

Topicstarter
Kwas op zoek naar een Micro ATX moederbord met een AGP slot en 2 IDE poorten en Athlon XP compatible.
Toen kwam ik de Asus A7V266-M tegen :
http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7v266-m/overview.htm

Precies wat ik zocht. Ik helemaal blij en ging op tweakers kijken voor een prijs, maar kon em nergens vinden. :?
Ik op internet zoeken voor een andere plaats waar ik em misschien kan krijgen... ook weer geen geluk. ;(

Wie kan mij helpen aan link naar verdere info waar ik hem kan kopen of misschien een ander soortgelijk moederboard ? (8>

E:D - CMDR Sai

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Abit NV7M
MSI K7TM Pro

De Abit heeft een nVidia nForce chipset met een meegebakken GeForce2MX grafische core. Deze GF2MX staat in verbinding via een dual channel DDR geheugenbus met een geheugenslot. Zeker niet slecht als je het bak als bijvoorbeeld een DVD speler bak wil gebruiken. Ik weet niet zeker of dat voor jou ook nuttig is, want je hebt er niet bij vermeld waarom het plankje een AGP slot moet hebben.

De MSI K7TM Pro is voorzien van de KT133A chipset. Deze ondersteunde in de eerste instantie de Athlon XP niet, maar alle plankjes met een vergelijkbaar chipset kunnen na een simpel BIOS update wel de Athlon XP ondersteunen. Dus eerst effe op MSI site kijken :)

• Saicho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09-2023

Saicho

CMDR Sai

Topicstarter
"Ik weet niet zeker of dat voor jou ook nuttig is, want je hebt er niet bij vermeld waarom het plankje een AGP slot moet hebben"

De reden dat ik op zoek ben naar een AGP slot is omdat ik zelf al een GeForce2GTS heb en later een Geforce4 (geen mx) wil kopen. Dus als het kan wil ik het volgende in mn mATX mobo hebben :

DDR geheugen -> Ik heb zelf 512MB DDR hier liggen
AGP Slot -> Heb nu zelf een GF2gts en ga later een GF4 erin stoppen
Athlon XP -> Komt over maandje een XP 2000+ in

Zeg maar een "Speedy Gonzales" - klein , maar very speedy :9

Maar die 1e valt dus af (geen AGP slot)
en die 2e zou een mogelijkheid zijn, maar heeft geen DDR ondersteuning.

Maar ik had dus het ultieme bord voor mij gevonden (die ASUS A7V266-M), maar die is dus nergens te bekennen.

Khoop dat er nog meer alternatieven zijn of dat iemand weet hoe ik die ASUS te pakken kan krijgen ?

E:D - CMDR Sai