Feli enzo
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Met 4 posts? denk ut welOp zaterdag 02 maart 2002 16:24 schreef weneedyou het volgende:
kan ik ook lite mod worden? lijkt me heel leuk!
//edit: wie zat er aan die post?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
yeah right, dan moet je wel iets meer ervaring hebben denk ik zo, met 4 posts kom je niet zoverOp zaterdag 02 maart 2002 16:24 schreef weneedyou het volgende:
kan ik ook lite mod worden? lijkt me heel leuk!
Maar de rest: gefeliciteerd en veel succes!
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
|{ brrr }] |
(Dit idee opperde ik in [topic=426416/1/25]. Ik wist niet dat er al serieus over nagedacht werd
Verwijderd
of zoals in de stijl van Yellow
/me denkt haaaaaaaaaahahahahahhhaah kicken!!!
Dat jij ze allemaal al kent met 2 postsOp zaterdag 02 maart 2002 18:02 schreef llll0llll het volgende:
Cheatah, cutter en Willem169? haaaahahahahahahaahahhahaha kicken!!!
of zoals in de stijl van Yellow
/me denkt haaaaaaaaaahahahahahhhaah kicken!!!
Meer dan 2 posts zal ie ook nooit krijgenOp zaterdag 02 maart 2002 18:04 schreef Peertje het volgende:
Dat jij ze allemaal al kent met 2 posts
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
niet met die naam nee *grin*Op zaterdag 02 maart 2002 18:07 schreef Exirion het volgende:
[..]
Meer dan 2 posts zal ie ook nooit krijgen
* Yellow|A denkt dat iemand Cheatah, cutter en Willem169 graag werk wil bezorgen
|{ brrr }] |
Verwijderd
Ik hoop dat we een steentje kunnen bijdragen om W&G weer op een wat hoger niveau kunnen krijgen.
/me is blij dat er zich al een slachtoffer heeft aangemeld. Nu kan ik tenminste meteen een beetje oefenen met die splinternieuwe knopjes
Mod technisch gezien zes denk ik..Op zaterdag 02 maart 2002 18:47 schreef Webgoodie het volgende:
5 mods voor 1 forum, valt toch best mee op zich.
Tom, McVirus, Ozboz, Cheatah, Cutter en Willem169
Record?
|{ brrr }] |
/edit
Ik hoop dat ik het nooit meer hoef te zeggen, maar: het is willem169 ipv Willem169
</mierenNeuk>
P&W heeft er meerOp zaterdag 02 maart 2002 19:01 schreef Yellow het volgende:
Mod technisch gezien zes denk ik..
Tom, McVirus, Ozboz, Cheatah, Cutter en Willem169
Record?
Ach ja.. hoe het nu gaat.. beter wat extra dan te weinigOp zaterdag 02 maart 2002 19:06 schreef ACM het volgende:
[..]
P&W heeft er meer
7 inderdaad. Best al veel. Misschien gaan ze nog eens een vakbond ofzo oprichtenOp zaterdag 02 maart 2002 16:19 schreef Bolk het volgende:
Hoeveel zijn het er nu? 7 ofzo?
[ot]Op zaterdag 02 maart 2002 19:06 schreef ACM het volgende:
Yellow: Tom, McVirus, Ozboz, Cheatah, Cutter en Willem169
P&W heeft er meer
ACM, jij kunt als HGM van de Devschuur® toch ook modereren in W&G? (en de Global Mods toch ook?)
Yeps, Tom, McV en moi kunnen ook modden in P&W maar we laten de buren meestal met rust, gentlemens agreementOp zaterdag 02 maart 2002 19:54 schreef elnino het volgende:
[ot]
ACM, jij kunt als HGM van de Devschuur® toch ook modereren in W&G? (en de Global Mods toch ook?)
Als ik me gezicht alleen al in P&W of W&G laat zien wordt ik al afgeschoten
HahaOp zaterdag 02 maart 2002 19:57 schreef Jaymz het volgende:
Congrats
Als ik me gezicht alleen al in P&W of W&G laat zien wordt ik al afgeschoten![]()
Maarre.. wordt dit de nieuwe GoT handelwijze? Overal lite-mods voor de makkelijkheid?
Tis niet zozeer voor de makkelijkheid (hoewel ik hoop dat GoT voor mij weer wat ontspannender wordt) maar McV en moi hebben allebei een baan en een social life. En met de huidige gang van zaken zijn twee mods gewoon te weinig. Als je dan ook weet dat iemand anders een avondje weg is ga je jezelf verplichten om maar erg vaak op GoT te kijken en dat is geen lekker gevoel. Ook moderator zijn moet leuk blijven. Denk dat door de extra force het voor mezelf in elk geval wat ontspannender wordt.Op zaterdag 02 maart 2002 20:02 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Hahan00b
Maarre.. wordt dit de nieuwe GoT handelwijze? Overal lite-mods voor de makkelijkheid?
Hopelijk stopt het dan ook met die grijze haren.
Baan wel....maar social life?? Niet dat ik weet iigOp zaterdag 02 maart 2002 20:06 schreef OzBoz het volgende:
Tis niet zozeer voor de makkelijkheid (hoewel ik hoop dat GoT voor mij weer wat ontspannender wordt) maar McV en moi hebben allebei een baan en een social life.
Inderdaad, GoT-crewlid zijn is een hobby, moet leuk blijven en geen verplichting wordenEn met de huidige gang van zaken zijn twee mods gewoon te weinig. Als je dan ook weet dat iemand anders een avondje weg is ga je jezelf verplichten om maar erg vaak op GoT te kijken en dat is geen lekker gevoel. Ook moderator zijn moet leuk blijven. Denk dat door de extra force het voor mezelf in elk geval wat ontspannender wordt.
*insert flauwe grap over leeftijd here*Hopelijk stopt het dan ook met die grijze haren.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Precies de juiste personen hiervoor...
Felici voor jullie alle3
congratz dude's
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
het krijgen van een mod-status betekent ook dat je meer tijd besteedt aan juist die draadjes die je anders negeert. ontegenzeggelijk betekent dat dat juist voor de interessante threads minder energie overblijft.
Ik heb ook gezien wat er met mbravenboer gebeurde, een first class user, die als een soort van erkenning vor zijn grootste daden op /14 beloond werd met het Lite-modschap en vervolgens onder vuur geraakte van lamertjes en luie newbeetjes.
Nu verliest GoT daar niet enkel een Lite-Mod maar tevens een hoogstaande user.
Laat dat in godnsaam ook niet met users als cutter, cheatah en willem169 gebeuren, want hun bijdragen op /13 geven altijd een meerwaarde.
natuurlijk heeft OzBoz en McV alle recht op wat ondersteuning, en als de Lite-mods zelf zo'n functie wensen, wens ik hen daarin veel wijsheid en plezier.
Maar ik maak me ook wel degelijk zorgen om een werking van een soort 'omgekeerde zwaartekracht'.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
mbravenboers beslissing is niet alleen maar daardoor gekomen, maar vooral doordat hij te weinig - voor hem - interessante topics in P&W zag en van de interessante topics kon hij weinig meer leren. En wanneer hij een hoogstaande discussie startte (bijv. over multiple interfaces in Java), waren er weinig mensen die daar op reageerden, gewoon omdat er te weinig mensen waren die er genoeg van afweten om er over te kunnen discussiëren.Op zaterdag 02 maart 2002 21:24 schreef RM-rf het volgende:
Ik heb ook gezien wat er met mbravenboer gebeurde, een first class user, die als een soort van erkenning vor zijn grootste daden op /14 beloond werd met het Lite-modschap en vervolgens onder vuur geraakte van lamertjes en luie newbeetjes.
Nu verliest GoT daar niet enkel een Lite-Mod maar tevens een hoogstaande user.
Maar het flamen op hem heeft waarschijnlijk wel een rol gespeeld, het bevestigde waarschijnlijk zijn mening over het lage niveau in P&W.
Ik denk juist dat het aan hun wel besteedt is, ze waren alle drie al erg behulpzaam in het rapporteren via ICQ en wat dat betreft kwamen ze volgens mij allemaal wel in dergelijke draadjes. Denk ook dat ze alle drie wel genoeg eelt op de ziel hebben om het vol te houden. En gelukkig zagen ze het allemaal zitten.Op zaterdag 02 maart 2002 21:24 schreef RM-rf het volgende:
Laat dat in godnsaam ook niet met users als cutter, cheatah en willem169 gebeuren, want hun bijdragen op /13 geven altijd een meerwaarde.
Je hebt wat betreft de omgekeerde zwaartekracht wel gelijk, maar daar heeft iedereen last van die teveel topics ziet waar de nekharen van overeind gaan staan. Ik tenminste wel zoals ik ook in gepost heb in dit draadje. Ik denk dat we het 5 moddende mensen toch aardig rustig moeten kunnen krijgen in W&G.
Ben er wat betreft de 3 musketiers niet bang voor en mochten ze er toch achterkomen dat ze het niets vinden, het is is geen contractbreuk als ze bedanken voor de eer, heb liever dat ze dat dan voor zichzelf op tijd doen dan zich eerst een maand irriteren. Gezonder ook.
Dat was dacht ik het idee van het lite-modschap.
Maar toch gefeliciteerd
[edit]
Ik ben ook niet zo gelukkig met de gekozen personen maargoed. Cheatah zal waarschijnlijk wat minder als user gaan posten en wat meer als mod (wat RM-rf al zei). Datzelfde geldt voor Cutter (voor al uw wetten en regels) en willem169 zie ik niet echt als een webdesign professional/goeroe (basic vraag over flash, active desktop was niet echt super), doe dan Pelle of crisp ofzo
Maarja, das mijn mening
Op zaterdag 02 maart 2002 23:51 schreef bazullu het volgende:
gatverdamme wat een stelletje kontneukers bij elkaar
Wij ook van jou hoor
Verwijderd
haha hoog niveau? je reet man, het enige wat van hoog niveau is is het kontneuken hier......inteelt noemt men het ook welOp zaterdag 02 maart 2002 23:55 schreef Nelis het volgende:
Dweilen met de kraan open. Niveau blijft even hoog, verschil is dat de 'mindere' topics sneller gesloten worden (en niet dat er minder mindere topics en meer betere topics geopend worden).
Maar toch gefeliciteerd
Wees jij anders 's een vent en reageer onder je eigen nickOp zaterdag 02 maart 2002 23:57 schreef bazullu het volgende:
[..]
haha hoog niveau? je reet man, het enige wat van hoog niveau is is het kontneuken hier......inteelt noemt men het ook wel
Deze kloon gaat op slot. En als ik erachterkom welke lafbek dit is, kan die ook gaan afkoelen..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zal die hahahaaha wel zijnOp zondag 03 maart 2002 00:02 schreef JvS het volgende:
Wees jij anders 's een vent en reageer onder je eigen nick
Deze kloon gaat op slot. En als ik erachterkom welke lafbek dit is, kan die ook gaan afkoelen..
Verwijderd
ik was het, rukkerrrrrrrrrrrr *grin*Op zondag 03 maart 2002 00:02 schreef JvS het volgende:
[..]
Wees jij anders 's een vent en reageer onder je eigen nick
de 3 grootste kontneukers zijn lite mod geworden haahahahah wat een grap!
Bingo, het is lll0lll, zie page 1 maar van dit topicOp zondag 03 maart 2002 00:05 schreef basullu het volgende:
[..]
ik was het, rukkerrrrrrrrrrrr *grin*
de 3 grootste kontneukers zijn lite mod geworden haahahahah wat een grap!
Dit is page 1.Op zondag 03 maart 2002 00:12 schreef Garfield het volgende:
Bingo, het is lll0lll, zie page 1 maar van dit topic
En dat het lol is waren we ook al achter
Voor mij is dit al page 3, instellingen van prefs staan bij mij gewoon default.Op zondag 03 maart 2002 00:13 schreef ddc het volgende:
[..]
Dit is page 1.
En dat het lol is waren we ook al achter
Dacht ik eens lekker snel te zijn met het ontmaskeren van de dader
is ddc weer eens sneller
Hoe origineel
Taart
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
(om maar weer ontopic te komen
Wat betreft de personen: zelfs ik als niet-W&G-er ken nog wel een aantal W&G'ers die net zo goed of zelfs beter op hun plaats zouden zijn als litemod, maar dat is mijn bescheiden mening..
Leuk trouwens, al die nieuwe users die hier hun eerste post maken om te zeggen dat ze wel litemod willen worden
(* Kjev stelt zich als fanatiek lurker en onbevangen beoordelaar nog steeds overal voor beschikbaar
Verwijderd
Jouw woorden mijn gedachten...Op zaterdag 02 maart 2002 23:55 schreef Nelis het volgende:
Dweilen met de kraan open. Niveau blijft even hoog laag, verschil is dat de 'mindere' topics sneller gesloten worden (en niet dat er minder mindere topics en meer betere topics geopend worden).
Maar toch gefeliciteerd
[edit]
Ik ben ook niet zo gelukkig met de gekozen personen maargoed. Cheatah zal waarschijnlijk wat minder als user gaan posten en wat meer als mod (wat RM-rf al zei). Datzelfde geldt voor Cutter (voor al uw wetten en regels) en willem169 zie ik niet echt als een webdesign professional/goeroe (basic vraag over flash, active desktop was niet echt super), doe dan Pelle of crisp ofzo
Maarja, das mijn mening
Dat moeten Pelle en crisp dan wel willen hè.Op zaterdag 02 maart 2002 23:55 schreef Nelis het volgende:
doe dan Pelle of crisp ofzo
Verwijderd
mag ik mijn gedachten ook ventileren?Op zondag 03 maart 2002 13:49 schreef Gordijnstok het volgende:
Jouw woorden mijn gedachten...
ik vind alle drie hiergenoemde nieuwe lite-mods rukkers. Vaak zat heb ik ze alle drie geirriteerd zien reageren op een vraag die niet eens 'basic' was, maar puur omdat zij een oplossing postte die bestond uit aannamens. Hoe moeten dergelijke types voor mod gaan spelen?
1 voorbeeld is een topic van crips die iets met tables had, en waarin ene drububu postte dat crips er totaal naast zat, en ook argumenten aanvoerde. Wat was het resultaat? hij kreeg een ban. Puur en alleen omdat werd getwijfeld aan de kennis van een 'die-hard'.
Zo heb ik pelle ook een paar keer zien posten dat je moet oppassen wat je zegt tegen een vaste gebruiker.
Dit alles gaat, zoals ik al eerder heb gepost, tegen de fundemtele beginselen van een forum in.
Ik noem het w&g forum door het gedrag van diverse vaste gebruikers een inteelt forum.
Ik dacht eigenlijk al wel dat Cheatah ooit mod zal worden. Hoe? Gewoon, hoe die post.
🌞🍃
Dude, waarom ben jij 't dan niet geworden?Nelis:
[edit]
Datzelfde geldt voor Cutter (voor al uw wetten en regels) en willem169 zie ik niet echt als een webdesign professional/goeroe (basic vraag over flash, active desktop was niet echt super), doe dan Pelle of crisp ofzo
Iets positiever reageren kan ook wel hoor...
Verwijderd
je bedoelt dat ie iets beter moet kontneuken?Op zondag 03 maart 2002 17:03 schreef willem169 het volgende:
Dude, waarom ben jij 't dan niet geworden?
Iets positiever reageren kan ook wel hoor...
Damn wat ben jij ziek bezig...Op zondag 03 maart 2002 17:11 schreef notepadgot het volgende:
je bedoelt dat ie iets beter moet kontneuken?
Schept het je genoegen, dat continue opnieuw klonen??
Nahja, een voordeel de lijst gratis emailproviders groeit erdoor en de lijst te bannen proxies odd ook wel...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()