Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
wireless is toch wireless??
het enige wat ik weet is dat het via "schotels" gaat..
Je hebt gerichte straalverbinding met laser. Met richtantennes. Spherische radio verbindingen. Sateliet verbindingen.... enzOp zaterdag 02 maart 2002 15:38 schreef TeeDee het volgende:
hoe bedoel je?
wireless is toch wireless??
het enige wat ik weet is dat het via "schotels" gaat..
Met schotels dus. Via sateliet of direct ?
Waarom bel je niet even voor meer informatie over de technologie en zo.
+ vraag naar de betrouwbaarheid en garantie van snelheid.
Nu zullen ze wel de slechte kantjes verbergen waarschijnlijk
Met schotels in het dan toch iig gericht dus kan je niet zo simpel afluisteren lijkt me.
verder: ik denk dat als je belt dat ze idd niet alles zeggen. We hebben gewoon het idee: dit is zo belachelijk goedkoop, er zit een luchtje aan.
Ik ga het nog wel ff verder uitzoeken
jah idd, maar als dat nou niet beschikbaar is?Op zaterdag 02 maart 2002 16:27 schreef Pc123 het volgende:
Een SDSL verbinding is natuurlijk nog veel goedkoper.
of je belt ze op, en laat ze een verkoopmannetje sturen?Op zaterdag 02 maart 2002 16:00 schreef TeeDee het volgende:
Ik ga het nog wel ff verder uitzoeken
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
en als je die professioneel wilt gebruiken, ben je ook duurder uit.Op zaterdag 02 maart 2002 16:27 schreef Pc123 het volgende:
Een SDSL verbinding is natuurlijk nog veel goedkoper.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
schotels ...
Lastig als je via de sat gaat dan zit je met een groot probleem ... upstream is direct, maar downstream is gedeelt en broadcast. Iedereen in de straal van die sat kan dat dus ontvangen. Dus encrypten is wel belangrijk. Nog belangrijker is de gesharede verbinding. Je deelt je bandbreedte met anderen, laat nou net op kantooruren dat netwerk extra belast zijn, daar gaat je 1 Mbit. bye bye
just my 2 cents
het gaat via schotels, niet via de sateliet maar direct.
nu rest mij nog steeds de vraag:
wat zit er voor addertje onder het gras (evt.
is iparix zelf een goed bedrijf
[topic=356608/1/25]
Donec eris felix, multos numerabis amicos
maar ik wil me in deze draad ffies puur richten op:
hoe is deze provider (iparix) verder ik heb altijd begrepen dat de wireless variant van ons niet te betalen was/is.
Dus wil ik het addertje onder het gras weten
Verwijderd
ik zie niet in waarom, indien het contract een beetje steekhoudend is, je geen gebruik kan maken van deze service. je weet hoe over inflated KPN prijzen zijn...
het schijnt dat er tussen ons bedrijf en iparix niks staat..
en we kunnen op het 1e zicht niks geks vinden in de offerte
Niets overtuigd meer dan bij een collega kijken hoe het werkt.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Verwijderd
Niet goed gelezen... er is dus geen ADSL. Wel sneu hoor!Op zaterdag 02 maart 2002 19:45 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
en als je die professioneel wilt gebruiken, ben je ook duurder uit.