Irritante en eigenwijze maat

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ha die medetweakers en GoT'ers,

Mijn maat is echt een irritante gozer --> hij denkt altijd dat hij gelijk heeft, nu wil ik dat jullie hem mailen dat ik (natuurlijk :P ) gelijk heb. Hij heeft een diamond viper V770 met ouwe diamond drivers (Echt AL zijn spellen lopen vast) ... nu heb ik hem gezegd de 23.11 drivers van www.nvidia.com te downen (TNT2 chipset) zodat zijn videokaart het beter doet !
Post maar reply's (ik geef hem de link van deze topic)

Thnx guys...

De meeste mensen deugen!

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:18
Nou ik denk dat ik je moet teleurstellen. Betere performance krijg je niet met de 23.11, maar wel betere ondersteuning (voor nieuwere games e.d.)

Een standaard GoTter ;)

• Cassius
  • Niet online
Ok die ondersteuning alleen is al een super argument, thnx !!! Ik denk dat hij ook wel performance winst zal krijgen hoor --> die ouwere diamond drivers zijn brak.
Anders probeert ie 21.83 - 27.20 en alle andere die er zijn :P altijd wel ietsje sneller dan de drivers die hij nu heeft *D

plz nog een paar meer reply's om het hem duidelijk te maken.

De meeste mensen deugen!

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
Blijkbaar willen jullie allebei maar wat graag gelijk hebben dat je deze actie op touw zet. dit gaat toch nergens over man!

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 02 maart 2002 15:26 schreef Palmboom het volgende:
Blijkbaar willen jullie allebei maar wat graag gelijk hebben dat je deze actie op touw zet. dit gaat toch nergens over man!
Dat vind ik niet waar. Ik wil niet gelijk krijgen, maar ik heb gelijk over dit onderwerp, dat weet iedereen hier ( :P ). Dus plz post dan iets wat mij helpt. Zo erg is het ook weer niet. Zo zeiken is ook niks.

De meeste mensen deugen!

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Je moet je "maat" eens vragen waarom hij denkt dat er nieuwe drivers uitkomen....voor betere prestatie's en bugfixes, compatibliteit enz...denk ik dan tenminste ;)

Maareuhh eigenlijk wel vreemd dat jij het gelijk wil halen, je "maat"kan die spellen toch niet spelen, laat hem dan lekker eigenwijs zijn, en laat jij zien dat het bij JOU wél lekker loopt...wie niet horen wil moet maar voelen
>:) >:) ..toch??

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Op zaterdag 02 maart 2002 15:26 schreef Palmboom het volgende:
Daar heb je gelijk in.. slotje?

[kill amp]

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 02 maart 2002 15:37 schreef Extra300s het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.. slotje?

[kill amp]
Nu al --> gewoon nog een paar goede woorden in mijn richting, het is echt nog niet duidelijk genoeg :'(
plz. Laat hem nog heel ffkes Sinterklaas.

De meeste mensen deugen!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik hoop dat je vriend het op prijs stelt dat je zijn e-mailadres in een public forum neerplant met de opreop hem te mailen over zijn ongelijk.
Ik denk dat jouw vriend twee dingen moet upgraden:
1) zijn drivers, want de laatste nieuwe drivers zijn beter dan drivers van 3 revisies geleden.

2) zijn policy dat hij zijn e-mail adres weggeeft aan mensen die dat adres publiekelijk bekend maken en totaal vreemden verzoeken hem te mailen. (dadelijk gaat een of andere gek hem ' nieuwe drivers.exe' sturen met een virus erin o.i.d. |:( )

Met andere woorden, haal zijn adres weg.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Cassius
  • Niet online
THNX people,

van dat mailadres hebben jullie absoluut gelijk --> het is weg (ik dacht dat ik tweakers wel kon vertrouwen :? )

Nog wat gunstige woorden --> gewoon die nieuwe (of nieuwste) NVIDIA drivers moet ie downen toch ?
thnx anyway

De meeste mensen deugen!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Op zaterdag 02 maart 2002 15:58 schreef marzzman het volgende:
van dat mailadres hebben jullie absoluut gelijk --> het is weg (ik dacht dat ik tweakers wel kon vertrouwen :? )
Het forum is open voor IEDEREEN, dus ook niet-Tweakers. En op Tweakers geldt de regel dat je niet oproept om iemand te laten spammen.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Cassius
  • Niet online
Ok, das waar --> je hebt weer gelijk *zucht* :P (weer wat geleerd)

Maar het oordeel is dus dat hij beter drivers van NVIDIA of andere (27.20 ofzo bijvoorbeeld) kan downen toch ?

Sinterklaas, als jij nou het afsluitende woord geeft en er een slotje op doet ben ik tevreden :D

Thnx people en moderators

De meeste mensen deugen!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

ik had tot voorkort dezelfde kaart en die drivers schelen echt een helehoop. ook in preformance.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 02 maart 2002 19:09 schreef Phydomir het volgende:
ik had tot voorkort dezelfde kaart en die drivers schelen echt een helehoop. ook in performance.
Kijk, hier heb ik iets aan !!!

Nog meer mensen ?

De meeste mensen deugen!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Hij heeft een diamond viper V770
Even een vraagje heeft hij heel toevallig een asus p5a mobo?

[edit]
Kan eigenlijk ook wel de reden erbij zetten waarom ik dit vraag.

Had zelf een viper v770, met een asus p5a mobo.
Gaf dus een en al conflict, waaronder games die crashten.
Bleek dat die asus mobo met dit video kaart conflicteerde, door een of ander chipsetfout.

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 02 maart 2002 19:15 schreef Vae Victis het volgende:

[..]

Even een vraagje heeft hij heel toevallig een asus p5a mobo?
Nee, hij heeft een mobo van ASUS met een Apollo MVP3 chipset (van VIA) en een AMD K6-2 500 MHZ (simpel, maar ok systeempie)

Iemand nog iets over de drivers ???

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ik schop om twee redenen :D

- Dit is mijn 200ste post (AI, eigenlijk wel beetje nutteloos)

- Heeft iemand nog reacties of een slotwoord, dan kan er een slotje op en ben ik er vanaf :P (nu kom is steeds weer op internet om te kijken of er nog reply's zijn en dat kost $$$ )

Dus, sinterklaas of iemand nog een mooi woordje over de driver discussie en dan mag ie op slot.

Thnx People

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

1 van de domste posten dit..maar goed. Nee alle detonators sind 5.22 (!!!!!) zijn voor de Gforce serie...alle series daarvoor draaien het best met kaartjes van de TNT serie

Verwijderd

[offtopic]

Waarom moet een topic altijd op slot als de vraag van topicstarter beantwoord is? Misschien zijn er nog wel mensen die iets willen aanvullen of die met hetzelfde probleem zitten en daar geen nieuw topic voor willen openen (woei! search! :P)

Laat toch open, niet huilen

NOFI :)

• Cassius
  • Niet online
Op zaterdag 02 maart 2002 20:40 schreef tjetta het volgende:
[offtopic]

Waarom moet een topic altijd op slot als de vraag van topicstarter beantwoord is? Misschien zijn er nog wel mensen die iets willen aanvullen of die met hetzelfde probleem zitten en daar geen nieuw topic voor willen openen (woei! search! :P)

Laat toch open, niet huilen

NOFI :)
Ik vind het prima, maar dan moeten er wel goede posts komen met wat degelijke argumentatie :P of ervaringen.
Hij zal het nu weten ook !!!

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1