Toon posts:

gezeik met serieele muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n pa dacht de pc zelf weer aan te kunnen sluiten nadat hij m had verplaatst. Toen had hij m'n serieele muis in Com2 gestopt en m'n externe modem in Com1. Toen kreeg hij een foutmelding in windows 98 dat de muis niet gevonden was. Kan wel kloppen want de muis heb altijd op Com 1 gezeten en modem op Com2. Dus toen heb ik die twee omgedraaid en het gezeik over die muis blijft.

Ik heb 2 andere muizen ook proberen aan te sluiten, waarvan 1 het zeker wel doet want die werkt wel als je in de bios zit en in dos zo'n standaard muis proggie installeerd en hem dan test.

Dus ik weet zeker dat het moet werken, maar windows 98 slikt het niet!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36

Killjoy

Klingon lawn products

Kijk eens in het configuratiescherm onder systeem. Verwijder alles wat er onder de tab 'muizen' zit. Eventueel ook even com 1 verwijderen onder de tab 'poorten'. Opnieuw opstarten en kijken wat er gebeurt.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Verwijderd

Topicstarter
Krijg dan nog steeds die foutmelding dat muis niet is aangesloten.

Heb echt de neiging om die pc het raam uit te knikkeren!!!!

• -DEVON-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-03 10:04
Nee windoos

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36

Killjoy

Klingon lawn products

Kijk eens onder configuratiescherm --> modems. Als daar nog een modem op com1 zit, verwijder die dan ff en weer eens rebooten.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.