waterkoeling van een knakker die een 130liter tank in zijn tuin heeft begraven. die heeft geen 1 fan meer in zn kast, zelfs geen pomp. alleen nog zn hd maakt lawaai.
Weet zo ff geen url, maar misschien weet iemand dat wel
maar je zou ook zelf ff kunnen zoeken, want dit is wel erg makkelijk zo he
nopeOp zaterdag 02 maart 2002 14:58 schreef MasterDisaster het volgende:
WOW 130liter!!!!!!! w00t
Hehe is dat niet bevroren s'winters
zit diep in de grond (5 meter ofzo) en omdat het water beweegt en constant verwarmt wordt door zijn comp, bevriest het nooit. Ik geloof dat de bodem daar 10-18 graden was.
weet het niet precies meer.
Hoe gaat het water dan stromen als ie geen pomp heeft?! Of heeft ie die ook in de tuin begraven...Op zaterdag 02 maart 2002 14:56 schreef epsilon het volgende:
waterkoeling van een knakker die een 130liter tank in zijn tuin heeft begraven. die heeft geen 1 fan meer in zn kast, zelfs geen pomp. alleen nog zn hd maakt lawaai.
beetje raar geformuleerd idd, hij heeft ook geen pomp in zn kast zitten. Deze is ook in die tank en hoor je dus nie.Op zaterdag 02 maart 2002 15:00 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Hoe gaat het water dan stromen als ie geen pomp heeft?! Of heeft ie die ook in de tuin begraven...
Wel relaxed...hoeft ie alleen nog maar n ide kabel van metertje of 10 te maken, en dan kannie zn hd ook begraven...
Verwijderd
ik heb een 15 liter bak/koffer naast me staan en ik hoor mijn pomp (eheim) ook niet hoor en m.b.v en tec heb je ook nog maar 1 fan nodig die op je radiateur en als je een paps er op zet kan je ook gewoon lekker
Verwijderd
P.s :wat voor pomp is dat dan wel niet want staat toch best wel weerstand op dacht ik zo als e en kleine 30 meter slang in je sys hebOp zaterdag 02 maart 2002 15:00 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Hoe gaat het water dan stromen als ie geen pomp heeft?! Of heeft ie die ook in de tuin begraven...
Ik heb ook geen een fan in me systeem, behalve de voeding, maar das een enermax.
De bong heb ik weg gehaald. in plaats daar van gebruik ik een super klein koelkastje om het water te koelen. (ijswater)
Veder is m'n chipstet passieve gekoeld, en m'n Radeon kan ook passieve draaien. Lian li case helpt ook met opnemen van warmte.
De bong heb ik weg gehaald. in plaats daar van gebruik ik een super klein koelkastje om het water te koelen. (ijswater)
Veder is m'n chipstet passieve gekoeld, en m'n Radeon kan ook passieve draaien. Lian li case helpt ook met opnemen van warmte.
Verwijderd
Ja, heb d'r alleen nog geen standaard kitjes voor gezienOp zaterdag 02 maart 2002 15:33 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Zijn voedinkjes ook met water te coolen?
voeding waterkloelen is echt wel overkill. un enermax of antec maakt absoluut geen geluid.
ook overkill BTW, wel cool:

link
link
En toen was iedereen stil van verbazing
Verwijderd
water cooling zoals een tank van 130 liter in de tuin hebben, da's pas overkill
maar idd wel leip.
cool heet dat niet geothermische shit
Reality beats fiction by far!
die waterkoeling in een tuin lijkt me nix..
Hoe wil je dan ooit naar een LAN-party gaan?
Tank er uit, leeg laten lopen, naar lanparty, tank vol laten lopen, aan het einde van de party weer laten leeglopen, tank weer mee terug nemen, weer ingraven..
Hmmz.. Mij te veel werk
Tank er uit, leeg laten lopen, naar lanparty, tank vol laten lopen, aan het einde van de party weer laten leeglopen, tank weer mee terug nemen, weer ingraven..
Hmmz.. Mij te veel werk
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Mod is van bladerennerOp zaterdag 02 maart 2002 15:46 schreef FMS het volgende:
voeding waterkloelen is echt wel overkill. un enermax of antec maakt absoluut geen geluid.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
link
Is een dude die echt gek is.. heeft ook die geforce 3 van hem watergekoeld (juist, die ja)
Hij heeft trouwens een eheim pomp ergens in zn huis hangen meen ik
De slangen komen vanuit de grond, die gaan naar zijn kamer ofzo, daar zitten er koppelingen op...... Dus je kan de pc loskoppelen. Dan kun je er eventueel dus een ander reservoir met pompie aanhangen voor een lan.Op zaterdag 02 maart 2002 17:43 schreef bluppy2 het volgende:
die waterkoeling in een tuin lijkt me nix..
Hmmz.. Mij te veel werk
Ik weet niet of het ook zo is, maar is wel te realiseren iig!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Heb je hier pics van of zo ? Lijkt me leukOp zaterdag 02 maart 2002 15:21 schreef FMS het volgende:
Ik heb ook geen een fan in me systeem, behalve de voeding, maar das een enermax.
Me, myself & I
dit is de gene die ik bedoeldeOp zaterdag 02 maart 2002 15:46 schreef FMS het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
link
Die mafkees heeft geneens slangklemmen!
Als het zonder goed gaat hoef je al helemaal niet bang te zijn als je ze wel monteerd
Als het zonder goed gaat hoef je al helemaal niet bang te zijn als je ze wel monteerd
Ik gebruik ook geen slangklemmenOp zondag 03 maart 2002 11:00 schreef Gman het volgende:
Die mafkees heeft geneens slangklemmen!
hoeft ook helemaal niet. Als je van die sileconen slang gebruikt wel wat eerder, maar met pvc en goeie nippels (geen gladden buizen dus) is dat absoluut niet nodig. Ook niet als je knelkoppelingen gebruikt natuurlijk.Op zondag 03 maart 2002 15:17 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen slangklemmen
Jep.. en daar komt bij dat ik 9mm intern gebruik die ik oprek tot 12mm.. aangezien 10mm nergens te vinden isOp zondag 03 maart 2002 15:31 schreef epsilon het volgende:
[..]
hoeft ook helemaal niet. Als je van die sileconen slang gebruikt wel wat eerder, maar met pvc en goeie nippels (geen gladden buizen dus) is dat absoluut niet nodig. Ook niet als je knelkoppelingen gebruikt natuurlijk.
Pagina: 1