Palm M100 en outlook 2002

Pagina: 1
Acties:

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:27

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
Ik heb een Palm M100. Ik wil graag weten of het mogelijk is deze te synchroniseren met Outlook 2002 (XP). Ik gebruik nu die palm software maar Outlook vind ik een stuk beter eigenlijk.

Alvast bedankt!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:27

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
niemand??

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

vooghel

Cunning linguist

Kan Chapura PocketMirror dat niet? Ik weet niet welke Palms en welke Outlooks ondersteund worden, maar voor mijn OL2000 en Palm IIIxe werkt het prima.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

* DR maar ff excuses aanbieden
* DR wil Datums fontsize +8 :{

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

vooghel

Cunning linguist

Op maandag 04 maart 2002 15:46 schreef DR het volgende:
* DR maar ff excuses aanbieden
* DR wil Datums fontsize +8 :{
* vooghel ook :o

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Verwijderd

check!
pocketmirror met Vx en OL XP.
doet het prima

Verwijderd

Ohja, iets waar ik dus na veel zoeken pas achter kwam en wat wel nuttig kan zijn voor andere mensen die hierop zoeken: als je de palm software download zitten de outlook conduits (waarmee je outlook synct) er niet bij, dit ivm de copyrights van het meegeleverde pocketmirror.
Als je dus net als mij altijd meteen de nieuwste software download kom je bedrogen uit en zit je zonder synchronisatie met outlook. Even het zwaar verouderde cd'tje erbij pakken, en daarna de nieuwste palm software eroverheen deed wonderen!

Verwijderd

Dat klopt. Heb nu echter een ander vraagje. Ik heb meerdere folders in outlook, en ik wil er slechts een van synchronizen. Kan dat ergens aangegeven worden. Nu synchroniseert hij volgens mij een folder alwaar geen contacten en afspraken in staan. Ik ben benieuwd wie het antwoord hierop weet.

Thx.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 23:24

FastBunny

Give it the Works !

Palm M100 met Outlook 2003 check ;)

Installeer PocketMirror 2.0 vanaf je orginele cd.. (oude meuk)
Download de standard update naar de laatste 3.x versie vanaf de site van chapura.com...
Klaar je kunt syncen met Outlook 2002/2003 :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Werkt inderdaad thx.
Pagina: 1